Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Identify and research potential new customers in Vietnam and in sub-regions (SE Asia, ANZ, Pacific Islands, and others as assigned)
· Develop and maintain high level business relationships with potential customers
· Coordinate with other Commercial team members and other functions to develop, prepare, and present business proposals to targeted potential customers
· Perform new contract and pricing negotiation, including cash management in alignment with other functions
· Track, identify and add qualified prospects to sales pipeline
· Assure lobbying and pro-active influence
· Promote & leverage company technologies, systems, products and services
· Provide input for products needed for the sub-region (in alignment with the relevant functions). Drive new applications (categories) for company products
· Collect Vietnam market information as well as other markets in the sub-region-potential (share of wallet), sales growth, importance of the key account’s market position, relative market share to the competitors, segments presence, trends, account’s organization and decision structure
· Maintain familiarity with competitive environment with data/ pricing/ activities in Vietnam and sub-region.
· Perform other reasonable tasks as assignment of BOD & GM.
Yêu Cầu Công Việc
· University graduate or higher degree in business major.
· At least 5 years of experience in Business Development position.
· Experience or knowledge in the food packaging industry.
· Market development vision is an important factor for this position.
· Ability to build good relationships with partners as well as negotiate well.
· Knowledge of commercial contracts and regulations related to commercial contracts.
· Ability to plan long-term development strategies with elements of sustainable development.
· Flexibility to solve problems due to market influences such as finding new customers, flexible options for sales...
· Persuasive communication skills.
· Persuasive presentation skills.
· Flexibility in moving and long-distance business trips.
· Good command of written and spoken English.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 30 - 40
- Phúc lợi:
13th salary and bonus
Annual salary increase
Monthly incentive bonus
Business trip allowance
Get `1 day extra annual leave after every 3 years
Teambuilding - Ngày nghỉ: Saturday - Sunday
- Lương: Cạnh tranh
Resorts International Vietnam (RIVN) là pháp nhân độc lập đc uỷ quyền tại Mỹ,tập đoàn nghỉ dưỡng cao cấp uy tín hàng đầu với Thâm niên lâu nhất trong mảng du lịch nghỉ dưỡng lọt top 10 thương hiệu uy tín nhất thị trường năm 2022 tại với hơn 1 triệu điểm đến, khách sạn trong nước và Quốc tế trên toàn thế giới, chúng tôi mang đến những giải pháp nghỉ dưỡng thông minh giúp các gia đình gắn kết và trân trọng hơn các giá trị của cuộc sống. Resorts International Vietnam người bạn đồng hành cùng gia đình Việt. Chúng tôi không chỉ chia sẻ những kinh nghiệm du lịch hữu ích mà hơn hết sẽ lưu giữ từng khoảnh khắc của bạn và gia đình.
Tại Resorts International giá trị cốt lõi tầm nhìn, định hình văn hoá, sứ mệnh công ty, là tinh hoa bản sắc của doanh nghiệp là những điều tốt đẹp nhất luôn hướng đến khách hàng, để khách hàng có thể hưởng thụ một cuộc sống thượng lưu đẳng cấp và trọn vẹn hơn.
Review RESORTS INTERNATIONAL VIETNAM
Văn hóa làm việc tích cực, hỗ trợ lẫn nhau. RIVN còn tạo điều kiện giúp nhân viên phát triển sự nghiệp một cách bền vững (RW)
Ngoài những lúc áp lực chạy KPI ra, công ty hay tổ chức đi ăn nhậu giao lưu
Môi trường làm việc khá tốt, học được những bài học quý giá về sự quan tâm và phục vụ khách hàng. (RW)