Việc làm SAPO Technology

Cập nhật 08/11/2024 23:11
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
SAPO Technology., JSC
Expert, Change Management (40000684)
SAPO Technology 3.5★
54 đánh giá 205 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 7 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

  • The job holder supports change management activities (assessing change impact, defining performance's indicators, engaging stakeholders, developing communications plan, survey, tracking progress and reporting performance results).
  • The job holder manages communication activities, user support, content development on digital channels and supports users on the implementation of change/adoption.
  • The job holder supports the implementation organization of the Bank's culture and core values programs for the Human Resource Division

Key Accountabilities (1)
  • Change Management Support
  • Conduct change impact assessment and stakeholder analysis (for internal and external stakeholders).
  • Developed change management plans.
  • Engage and support stakeholders through change implementation.
  • Develop and implement communication plans and track progress.
  • Evaluate and report on performance results / efficiency of communication and transformation change implementation activities.
  • Support design, planning, pilot preparation and implementation of initiatives.
  • Prepare reports for discussions and updates on transformation initiatives.
  • Prepare requirement specifications from customer journeys and define needs

Key Accountabilities (2)
  • User Support và Communication Collaterals
  • Develop and manage user manuals / guidelines, materials, customer support scripts.
  • Partner with feature development teams to design and develop digital user experience, plan and develop useful, usable content including instructional text, error and confirmation messages.
  • Translate complex concepts into easy-to-understand interactive experiences to support online users to complete interactions smoothly and effectively.
  • Create and manage content on digital channels for new features.
  • Create, edit and manage content for communication campaigns.
  • Actively research, collect information, update new market trends to develop new content strategy.
  • Conduct surveys, collect, manage customer feedback, propose solutions to provide improved support to users.

Key Accountabilities (3)

Key Relationships - Direct Manager
Head, HR System Administration

Key Relationships - Direct Reports
None

Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams within the HR Division and relevant departments in the Bank.

Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services

Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise

  • More than 07 years of experience in the same field.
  • Demonstrated experience supporting change management strategies and plans
  • Superior writing, editing, and proofreading skills in English and Vietnamese languages
  • Experience planning for and developing useful and usable content
  • Experience supporting project management and organizational change projects
  • Demonstrated experience creating online/digital content and executing on content strategy within the interactive space
  • Demonstrated experience developing web/app content
  • Demonstrated experience translating complex concepts into easy-to-understand interactive experiences to support online users
  • Knowledgeable on digital technology

Qualifications

  • Bachelor's degree in Communication, Technology
  • Professional change certification in PROSCI / ADKAR will be advantageous
  • English proficiency requirements are pursuant to Techcombank's policy.
Khu vực
Báo cáo

SAPO Technology., JSC
SAPO Technology Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
  • Được thành lập từ 20/08/2008, với khả năng và hướng đi rõ ràng, Sapo nhanh chóng khẳng định được vị trí hàng đầu trong việc xây dựng nền tảng công nghệ hỗ trợ lĩnh vực bán lẻ và TMĐT. Tính đến tháng 1/2023, Sapo đã đồng hành cùng hơn 190,000 Doanh nghiệp và chủ kinh doanh trên hành trình phát triển, trở thành Nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh được sử dụng nhiều nhất Việt Nam.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Thể thao
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Tháng 9/ 2013: Sapo mở chi nhánh tại Hồ Chí Minh
  • Tháng 4/ 2018: Bizweb và Sapo chính thức hợp nhất trở thành nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh Sapo với hơn 47,000 khách hàng
  • Tháng 10/ 2014: Ra mắt phần mềm quản lý bán hàng thông minh Sapo.vn
  • Tháng 1/ 2014: CYBERAGENT VENTURES - quỹ đầu tư thuộc tập đoàn Cyberagent Nhật Bản đầu tư vào Bizweb
  • Năm 2015: Sapo được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2015 với hơn 5000 khách hàng
  • Năm 2013: Bizweb đã ghi danh vào giải thưởng Nhân tài đất Việt 2013 với hơn 4000 khách hàng
  • Năm 2012: Bizweb được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2012 với hơn 2000 khách hàng
  • Năm 2010: Sapo cho ra mắt giải pháp bán hàng trực tuyến Bizweb
  • 2008: Công ty được thành lập

Mission

Ngay từ khi thành lập, Sapo đã xác định cho mình sứ mệnh “Làm cho việc bán hàng dễ dàng hơn”.


Review SAPO Technology

3.5
54 review

04/09/2024
Content Writer tại Hồ Chí Minh

Đồng nghiệp thân thiện hỗ trợ giúp đỡ, phúc lợi, đãi ngộ tốt

11/10/2024
Sales marketing tại Hồ Chí Minh

Công ty training đào tạo bài bản, lộ trình rõ ràng nhưng phải mất 2 tuần mới hiểu (rw)

25/10/2024
Nhân viên quan hệ khách hàng tại Hà Nội

Môi trường lành mạnh không toxic, hỗ trợ lẫn nhau, nên thay đổi cơ chế lương hấp dẫn hơn giúp nhân viên hăng hái làm việc (rw)

Những nghề phổ biến tại SAPO Technology

Bạn làm việc tại SAPO Technology? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SAPO Technology

SAPO Technology

Click để đánh giá