Responsibilities:
* Junior Fullstack Developer:
Programming and developing the Bank's systems and applications.
Develop or coordinate with suppliers to develop and deploy information technology solutions.
Manage and develop integrated services with core systems such as: T24, WAY4, BPM, CRM, CIC...
Research, test, deploy and apply new technology trends in development: GraphQL, Docker Container (K8s), CICD, EventSourcing, CQRS, NoSQL...
Maintain the operation of products and services within the scope of management.
* Senior Fullstack Developer (additional following jobs):
Participate in business analysis, propose solutions and implementation plans to improve and increase the efficiency of projects during the working process.
Create a work timeline, divide tasks among team members, supervise and support members to complete on time.
Lead a team of 3 to 6 employees, helping members develop and complete assigned tasks
Qualifications
* General requirements:
Graduated from University or higher with majors such as: Information Technology, Computer Science, Electronics and Telecommunications, Software Technology, Information Systems...
English TOEIC 450 or higher or equivalent certificate
Understanding of the software development process and familiarity with Agile.
* For Junior candidates:
Minimum 1 year of experience in Fullstack programming.
Proficient in at least 01 BackEnd languages (eg: Java, NodeJS) and FrontEnd frameworks (eg: Angularjs, ReactJS).
Proficient in at least one of the following database types: Oracle, SQLserver, PostgreSQL, Mongodb...
Understanding of restful, GraqpQL.
Having experience in banking and finance is an advantage.
* For Senior candidates (additional conditions):
Minimum 03 years of working experience in BackEnd programming, including at least 01 year of experience working with microservices.
Deep understanding of techniques/technology: MySQL, Redis, MongoDB, PostgreSQL, Kafka...
Ability to tune performance of applications and systems.
Having experience developing and using the cloud is an advantage.
- Được thành lập từ 20/08/2008, với khả năng và hướng đi rõ ràng, Sapo nhanh chóng khẳng định được vị trí hàng đầu trong việc xây dựng nền tảng công nghệ hỗ trợ lĩnh vực bán lẻ và TMĐT. Tính đến tháng 1/2023, Sapo đã đồng hành cùng hơn 190,000 Doanh nghiệp và chủ kinh doanh trên hành trình phát triển, trở thành Nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh được sử dụng nhiều nhất Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Tháng 9/ 2013: Sapo mở chi nhánh tại Hồ Chí Minh
- Tháng 4/ 2018: Bizweb và Sapo chính thức hợp nhất trở thành nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh Sapo với hơn 47,000 khách hàng
- Tháng 10/ 2014: Ra mắt phần mềm quản lý bán hàng thông minh Sapo.vn
- Tháng 1/ 2014: CYBERAGENT VENTURES - quỹ đầu tư thuộc tập đoàn Cyberagent Nhật Bản đầu tư vào Bizweb
- Năm 2015: Sapo được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2015 với hơn 5000 khách hàng
- Năm 2013: Bizweb đã ghi danh vào giải thưởng Nhân tài đất Việt 2013 với hơn 4000 khách hàng
- Năm 2012: Bizweb được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2012 với hơn 2000 khách hàng
- Năm 2010: Sapo cho ra mắt giải pháp bán hàng trực tuyến Bizweb
- 2008: Công ty được thành lập
Mission
Ngay từ khi thành lập, Sapo đã xác định cho mình sứ mệnh “Làm cho việc bán hàng dễ dàng hơn”.
Review SAPO Technology
Được ăn cả ngã về không, xác định sale là ăn hoa hồng Sapo được cái hoa hồng cao
Khối lượng công việc nhiều, văn hóa Toxic cực kỳ ( CN HCM )
Hoa hồng tính theo luỹ tiến, có doanh số thì hoa hồng cao