Mô tả công việc
Support the Talent Acquisition team&039;s efforts in building a strong employer brand, with main tasks as follows:
Support the onboarding process, ensuring a smooth welcome for new team members and handling necessary paperwork.
Support to manage external communication channels and curate engaging social media content for platforms like Facebook, LinkedIn, company website, Zalo, TikTok, and others.
Be prepared to take on additional tasks assigned by your Line Manager.
Support in monitor and report key performance metrics related to employer branding initiatives.
Partner with stakeholders to develop, coordinate, and implement employee experience programs as outlined in the company plan.
Yêu cầu công việc
Creative, flexible, willing and open to learn.
Detail- oriented, organized, proactive.
Have a Laptop.
Knowledge of and able to use social media platforms, image & video editing tools (Canva, CapCut, Photoshop,...).
3rd/4th- year students or fresh graduates in Human Resources, Marketing, or related majors.
Good communication skills.
Quyền lợi
Opportunity to work closely with experienced professionals and learn from industry experts.
Internship support fee: 3,000,000 VND/month, free lunch, Shuttle bus.
Exposure to the end- to- end recruitment process, from sourcing candidates to onboarding.
Potential for growth and advancement within the company based on performance and achievements.
Flexible working hours (Mon – Fri only), working location at Dist 7, HCMC.
Gain hands- on experience in the field of Talent Acquisition within a dynamic, supportive, and global environment.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-30 01:55:02
- Được thành lập từ 20/08/2008, với khả năng và hướng đi rõ ràng, Sapo nhanh chóng khẳng định được vị trí hàng đầu trong việc xây dựng nền tảng công nghệ hỗ trợ lĩnh vực bán lẻ và TMĐT. Tính đến tháng 1/2023, Sapo đã đồng hành cùng hơn 190,000 Doanh nghiệp và chủ kinh doanh trên hành trình phát triển, trở thành Nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh được sử dụng nhiều nhất Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Tháng 9/ 2013: Sapo mở chi nhánh tại Hồ Chí Minh
- Tháng 4/ 2018: Bizweb và Sapo chính thức hợp nhất trở thành nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh Sapo với hơn 47,000 khách hàng
- Tháng 10/ 2014: Ra mắt phần mềm quản lý bán hàng thông minh Sapo.vn
- Tháng 1/ 2014: CYBERAGENT VENTURES - quỹ đầu tư thuộc tập đoàn Cyberagent Nhật Bản đầu tư vào Bizweb
- Năm 2015: Sapo được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2015 với hơn 5000 khách hàng
- Năm 2013: Bizweb đã ghi danh vào giải thưởng Nhân tài đất Việt 2013 với hơn 4000 khách hàng
- Năm 2012: Bizweb được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2012 với hơn 2000 khách hàng
- Năm 2010: Sapo cho ra mắt giải pháp bán hàng trực tuyến Bizweb
- 2008: Công ty được thành lập
Mission
Ngay từ khi thành lập, Sapo đã xác định cho mình sứ mệnh “Làm cho việc bán hàng dễ dàng hơn”.
Review SAPO Technology
Được ăn cả ngã về không, xác định sale là ăn hoa hồng Sapo được cái hoa hồng cao
Khối lượng công việc nhiều, văn hóa Toxic cực kỳ ( CN HCM )
Hoa hồng tính theo luỹ tiến, có doanh số thì hoa hồng cao