A global leader in the lubrication and automotive industry, specializing in providing high-quality lubricants and related services to a wide range of industries, including automotive and industrial sectors. The company is known for its innovative solutions, technical expertise, and commitment to customer satisfaction. With a strong presence in Vietnam, it focuses on expanding its market share by building solid relationships with both local and international clients, particularly within the Korean market.
Job Responsibilities
- Take care of existing customers and explore new customers in the assigned area.
- Promote and sell the full range of the company’s products and services, providing detailed technical advice on the function of products.
- Address customer complaints and solve arising problems.
- Expand client networks, specifically targeting Korean customers.
- Develop new market segments and expand the customer base.
- Assist in identifying and developing potential areas as defined by the Assistant Sales Manager.
- Evaluate sales potential and develop sales programs for the assigned territory.
- Prepare sales reports after visiting customers and submit them to the Assistant Sales Manager or Sales Manager.
- Monitor and achieve sales targets/quotas set by the Assistant Sales Manager.
- Follow up on payment status and ensure timely collection of payments.
- Perform other tasks as assigned by management.
- Bachelor's degree.
- Technical knowledge is an advantage.
- Experience in sales and marketing, with preference for candidates who have experience in the retail sale market and have worked at Japanese companies.
- Willingness to travel and work in a global, professional team.
- Proficiency in English and Korean.
- Honest, hard-working, with a can-do attitude.
- Competitive salary depending on abilities (negotiable).
- All benefits in accordance with Labor Law and company regulations.
- Social insurance, health insurance, and unemployment insurance provided.
- 24/7 accident insurance package.
#cityhn
Công ty TNHH Savills Việt Nam là công ty 100% vốn nước ngoài cung cấp dịch vụ tư vấn toàn diện trong lĩnh vực Bất động sản tại Việt Nam, bao gồm môi giới, tư vấn tài chính, nghiên cứu thị trường, tư vấn cho thuê và Quản lý Bất động sản bao gồm văn phòng, trung tâm thương mại và chung cư cao cấp trên toàn lãnh thổ. Chúng tôi luôn mở rộng cơ hội phát triển nghề nghiệp cho các ứng viên trẻ, nhiệt huyết, sáng tạo và có khả năng vượt trội. Tại Savills Việt Nam, bạn sẽ có cơ hội để phát triển nghề nghiệp lâu dài, khả năng thăng tiến cao, được thử súc trong nhiều ngành nghề khác nhau và cơ hội gia tăng thu nhập
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập tại Anh vào năm 1855, Savills là tập đoàn cung cấp dịch vụ bất động sản hàng đầu trên thế giới. Đội ngũ chuyên gia của chúng tôi trải rộng trên toàn cầu, cùng bề dày kinh nghiệm với hơn 600 văn phòng trên khắp châu Mỹ, châu Âu, châu Á - Thái Bình Dương, châu Phi và khu vực Trung Đông
-
Savills Việt Nam được thành lập từ năm 1995 với hai văn phòng chính tại Hồ Chí Minh và Hà Nội. Với quy mô hoạt động mở rộng, chúng tôi mang đến đội ngũ chuyên gia nắm rõ về thị trường từng khu vực, và chúng tôi tự hào cung cấp dịch vụ tư vấn hàng đầu nhằm hỗ trợ cho từng cá nhân, doanh nghiệp và các tổ chức đưa ra những quyết định lựa chọn bất động sản tốt nhất.
Mission
Giá trị của Savills nằm ở sự cam kết không chỉ với các hành vi đạo đức, thái độ chuyên nghiệp và tinh thần chịu trách nhiệm mà còn ở những sản phẩm và dịch vụ bất động sản thành công đã được mình chứng qua cả một quá trình làm việc cùng khách hàng.
Review Savills Việt Nam
Môi trường thiếu chuyên nghiệp.Làm lâu không tăng lương không có định hướng phát triển cho nhân viên (rv)
Các đồng nghiệp rất thân thiện, chuyên nghiệp, làm việc nhóm tuyệt vời. (gl)
Văn hóa công ty tích cực, môi trường làm việc vui vẻ, luôn hỗ trợ lẫn nhau, ít cơ hội để phát triển hoặc thăng tiến (gl)