We are seeking a dedicated and proactive HR Admin Assistant to join our HR Admin team. This role is integral to supporting various administrative functions, human resources initiatives, and accounting tasks supporting.
Job Description
Training & Development:
- Develop and coordinate comprehensive training programs and development initiatives in collaboration with other departments.
- Ensure training processes and procedures are documented and followed.
- Conduct and monitor the annual performance appraisal system to support employee growth and development.
- Handle all aspects of expat liaison, including but not limited to work permits, residency cards, and business visas.
- Organize company events and activities to foster a positive work environment.
- Manage administrative tasks such as purchasing, office maintenance, pantry supplies, stationery, business trip preparations …
- Support accounting process, payment process, contract review, SAP- invoices input, budget controlling, ... Ensure timely and accurate processing of invoices and payments.
- Finalize attendance records and maintain accurate monthly timesheets.
- Collect information regarding salary reviews and promotions under the directions.
- Maintain and update the HR information system to ensure accuracy and compliance.
- Regularly review and update HR policies to align with current best practices and legal requirements.
- Provide regular budget reports and insights to ensure financial control.
- Update, structure and provide guidance on best practices related to policies and laws to others.
Job Requirements
- College/ Bachelor graduated with background in Human Resources.
- 2 - 3 years experience in administrative and HR support roles.
- Proficiency in Microsoft Office or relevant HR software.
- Strong knowledge of labor laws.
- Fluent in English. Proficiency in French is a big advantage.
- Good communication skills.
- Good problem-solving and researching skills.
- Energetic and eager to tackle new projects and ideas.
- Well-organized.
- Can-do attitude.
Professional, Open-minded and Creative Environment:
- International, friendly, proactive, supportive workplace.
- Great teamwork with Agile mindset.
- Fostering mutual respect and understanding.
- Strong sharing culture to improve individual development.
- Extensive training and in-depth knowledge sharing sessions.
- Online internal learning hub with various categories in hard skills & soft skills (languages, programming language, data visualization…).
- Individual empowerment.
- Work from home 2 days/ week.
- Dell laptop and external monitor for your work.
- 100% salary on probationary period.
- Up to 2-month performance bonus.
- 15 annual leave days + 6 sick leave days (plus 1 annual leave day for every 3-year working).
- Annual health check-up and premium health insurance for employee (and your beloved children after 3-working year).
- Various attractive teambuilding activities and company trip.
- Sport, personal activities sponsor.
SOKOGROUP - Hospitality hướng tới mục tiêu mang lại trải nghiệm ẩm thực đặc biệt và giải trí cao cấp thông qua danh mục nhà hàng và quán bar. Chúng tôi đánh giá cao những trải nghiệm tốt nhất của khách hàng và cam kết duy trì các dịch vụ tốt nhất cũng như liên tục đổi mới. Chúng tôi thực hiện một cách tiếp cận khác dựa trên sự sáng tạo và tạo ra những trải nghiệm vượt quá mong đợi và với tư cách là một công ty trẻ, chúng tôi làm việc không mệt mỏi để truyền cảm hứng và tạo ra điều gì đó mới mẻ. Đầu tư liên tục vào danh mục đầu tư của chúng tôi, phát minh ra các khái niệm mới và xây dựng tinh thần đồng đội mạnh mẽ là cốt lõi kinh doanh của chúng tôi. Táo bạo và tiến bộ, chúng tôi mang đến những trải nghiệm mang tính đột phá trong ngành cho văn hóa ẩm thực và giải trí được kết nối. Đó chính là sự khác biệt của SOKOGROUP Hospitality.