Mô tả công việc
Regularly visit customer sites to check their systems.
Support customer operation and do minor troubleshooting.
Build Server & Storage hardware solutions.
Report and propose improvement to the customer.
Set up server, backup and storage system for customers.
Address simple technical issue and escalate difficult issue to higher Level in Service team.
To take responsibility on the assigned Projects and to work based on defined functions:
- Give Improvement in IT system and internal process
- Operation & Maintenance
- Maintain Customer Relationship
- PJ Implementation & Management
- Support Customer issues within SLA, responsibility in best efforts
To be able to lead small group of Engineers in project implementation, control and manage progress status, report to line manager timely
Able to lead and handle implementation for Medium and Large Projects.
To lead / advise other engineers and support them in the project implementation
Ensure Project qualities, supplier’s behavior by managing & controlling vendor(s) works
To maintain and support the Customers and other teams.
Yêu cầu công việc
Graduated in Computer Engineering, Computer Science or related field
Experience in design, install and support Windows server.
Strong technical experience (At least 3- year experience in a similar position)
Dynamic, Initiative and team- player person.
Good understand IT equipment such as DELL/HPE server and storage, Microsoft Windows, Anti- virus, Backup software.
Good understand ICT knowledge- Active Directory, DNS, DHCP, WINS, files & print sharing.
Make Consultation & create solution(s) for technical skills below:
- System (Microsoft; Symantec; VMware; Veeam, Linux, etc.)
- Server (IBM; HPE; DELL; etc.)
- Cloud (AWS, Azure)
Cisco/VMware/Microsoft Certification is a plus
Experience to manage project with at least 2 members
Quyền lợi
Premium Health Insurance Package
Improvement of English communication skill
a multicultural team of 30+ nationalities and a horizontal organizational structure, which enhance technical expert
Social Insurance payment on full gross salary
ther benefits: a company laptop, Sim card & Other
a variable annual salary bonus
company paid trainings to help further your career and stay up to date with latest technologies,
Hybrid working and flexible hours ( Monday- Friday)
Over 15 annual leaves + Medical Leave+ Annual shutdown Leave
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-08 02:30:03
SotaTek đảm bảo rằng mọi tổ chức trên hành tinh đều có thể tiếp cận các Giải pháp công nghệ tiên tiến nhất. Chúng tôi cung cấp các chuyên gia CNTT, những người mang đến các phương pháp chuyển đổi kỹ thuật số sáng tạo và dựa trên dữ liệu cho khách hàng của chúng tôi. Kỹ năng và kinh nghiệm của chúng tôi trong Phát triển phần mềm đã giúp các doanh nghiệp thuộc mọi quy mô phát triển bền vững.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Từ năm 2015, trong hơn 8 năm phát triển, chúng tôi đã tập hợp hơn 1000 nhà tư vấn và nhà phát triển CNTT tài năng, những người có kiến thức chuyên môn sâu rộng để cung cấp thành công các dịch vụ CNTT toàn chu trình cho Khách hàng của chúng tôi từ hơn 25 quốc gia trên toàn thế giới, với hơn 500 dự án thuộc nhiều ngành khác nhau, như Tài chính, Chăm sóc sức khỏe, Bán lẻ, Bất động sản, Giáo dục, Truyền thông & Giải trí.
Mission
Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế. Sứ mệnh của chúng tôi là cung cấp các dịch vụ CNTT đặc biệt, luôn vượt quá mong đợi của khách hàng và hỗ trợ chuyển đổi kỹ thuật số.
Review SotaTek
Công ty chỉ được cái mẽ, bên trong không ổn (RV)
Ko nên xin vào vị trí L&D (RV)
Quy trình dự án ko tiềm năng (RV)