About QIMA:
At QIMA, we are on a mission to offer our clients smart solutions to make products you can trust.
Operating in over 100 countries, we serve the consumer products, food, and life sciences industries and help more than 30,000 brands, retailers, manufacturers, and growers achieve quality excellence.
We combine on-the-ground expertise with digital solutions that bring accuracy, transparency, and intelligence for quality and compliance data.
What sets us apart is our unique culture. Our 5,000 Qimers live and make decisions every day by our QIMA Values. With client passion, integrity, and a commitment to making things simple, we disrupted the Testing, Inspection, and Certification industry. Are you ready to hop on this exciting ride with us and help us achieve our mission?
Job Description
We are seeking a highly motivated and detail-oriented Product Ops Specialist to join our dynamic team. The Product Ops Specialist will play an integral role in ensuring that our product operations are running efficiently and delivering the biggest impact. This role will be crucial in bridging the gap between product management, development, and other cross-functional teams such as Operations, Sales or Marketing.
Key Responsibilities
- Product Operations Management:
- Collaborate with Product Managers and development teams to streamline product development processes: from ideation to adoption.
- Manage and maintain product documentation, roadmaps and data integrity, ensuring accuracy and accessibility by all members as well as our business stakeholders.
- Quality Assurance:
- Oversee product quality metrics and KPIs, ensuring high standards are met consistently.
- Coordinate with QA teams to address and resolve product issues collected from users in a timely manner.
- Data Analysis & Reporting
- Analyze product performance data and generate reports to provide insights and recommendations.
- Utilize data-driven decision-making to influence product strategy and enhancements.
- Process Improvement:
- Identify bottlenecks and drive process improvements to enhance product delivery efficiency.
- Develop and implement standardized operating procedures for product-related activities.
- Cross-functional Collaboration:
- Act as a liaison between product, engineering, sales, marketing, and customer support teams.
- Facilitate effective communication and collaboration among teams to ensure alignment and successful product releases.
Required Skills:
- 2-4 years of experience in product operations, product management, or a similar role.
- Strong analytical skills and proficiency in data analysis tools.
- Excellent communication and interpersonal skills with the ability to work effectively across teams.
- Organized, detail-oriented, and capable of managing multiple tasks and deadlines.
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)