Mô tả công việc
As an Assistant Marketing Executive, you will assist your leader in both inbound and outbound marketing activities with the following tasks (some tasks must be completed independently, while others will be planned and guided by the leader or supported by agency partners)
Graphic Design / Video Editing
- Create simple posters, banners, and social media posts.
- Revise company profiles and catalogs if available.
- Create and edit basic YouTube/Facebook videos and shorts.
Digital Marketing
- Support the leader in completing webinars, SEO strategies, and paid ads for the company website or social media pages.
- Update product information and documents on the website.
- Perform related activities.
Email Campaigns
Update leads and send promotional emails to a broad list of recipients.
Event Organization
Assist your leader in preparing for Trade shows, exhibitions, conferences, and workshops.
Other
Contact and work with suppliers and business partners.
Support your leader in related tasks.
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree in Marketing or a related field.
Proficiency in English (all four skills).
At least 6 months of experience in marketing (experience in a B2B environment is a plus).
Proficiency in 2D graphic design tools such as Photoshop, Illustrator, Premiere Pro, InDesign, Canva and Capcut.
Knowledge of WordPress and Google Analytics.
Proficiency with Microsoft Office 365 and other technology software.
Interest in machinery and equipment fields.Top of Form
Quyền lợi được hưởng
Salary: Negotiable.
Company-provided: Laptop, camera, other work-related equipment, and transportation for visiting clients and partners.
Provided with social insurance, health insurance, unemployed insurance
Insurance: 24/7 accident insurance.
Salary increase once a year, 13th month salary and profit sharing bonus
Company Trip: Domestic or international company trips.
All benefits in accordance with Labor Law and company’s regulation
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)