Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1.Operations duties
a.Merchandise management
-Supervise General Staff to ensure:
•Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality.
•All the display merchandise is according to schematic plan or instructions from supervisor/Merchandiser and all the price between display merchandise and price card is tally.
•Price checking on POS/SST and changing price label (if necessary) is completed before store opened.
-Order stock directly with Supplier and receive stock from MMD.
-Manage stock inventory and repeat order when inventory drops to a specific level. Return and exchange damaged goods.
-Support Foodline with monthly Stock Take as directed by supervisor.
-Attend bi-annual Stock Take as scheduled.
b.Non-merchandise management
-Supervise General Staff to ensure:
•Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions
•Sales floor is kept clean & tidy.
•Fire safety procedure is carried out properly.
-Order POP, execute POP exhibition, check POP to ensure correct and adequate information
-Execute floor opening and closing
-Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Line Manager
c.Customer service
-Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.
-Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc.
-Handle complaints from customers or complaints raised by General Staff and promoters, difficult and complicated sales.
-Follow Company’s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).
2.Sales and Profits
-Co-ordinate with Suppliers to execute promotion schemes.
-Identify low sales items and not good quality. Estimate consumer demands and advise merchandising dept.
-Keep records of purchase orders, sales. Report periodically about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey.
-Provide every day sales figure of concess counter for promoters
-Support cashier in return/exchange merchandise as required.
3.Manpower management
-Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.
-Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
-Ensure General Staff and Promoters’ attendance and attire.
-Be responsible for General Staff’s performance.
-Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
-Regularly train and motivate subordinates in daily works.
-Identify potential staff for succession planning purposes.
-Build and promote teamwork spirit.
Yêu Cầu Công Việc
-Education: Colleage or Technical School graduate
-Good communication, problem solving and leadership skills
-Customer focused
-Self-disciplined with ability to work independently
-Good presentation and sales skill
-Computer literate (Word, Excel & Powerpoint)
-Ability to communicate in English (verbal & written).
-Be able to work at shift & on Public holidays
-Have ability to relocate to other Stores as per Company’s assignment is a plus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)