Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Stock & Sales Management:
-
To ensure an effective replenishment and complete orders in line with the company guidelines.
-
To demonstrate understanding of commercial tools to be able to support the Store Director
-
To drive sales to improve store performance and to support the Country Manager to reach budget.
-
To be aware of what is new in the delivery, what is expected on the next one and to manage the product available in the shop floor and stockroom accordingly.
-
Responsible for the stockrooms organization.
-
Responsible for Online storage in store and its organization.
-
To guarantee visual merchandising standards across the store.
-
To be responsible for the RFID and it’s devices.
Product/Commercial/Visual Management:
-
Ensure shop floor layout and new lines are merchandised according to according to/follow the Company guidelines/ operational policies and procedures.
-
Analyze daily business information & data and reacts to it accordingly.
-
Be in charge of planning the commercial and visual activity of the store in a daily/ weekly/ seasonal manner.
-
Work alongside the management team to ensure that the best RFID (Radio Frequency Identification) practice is in place at all times.
-
Control product level in the store.
Customer Service:
-
To follow the requirement of customer service consistently and drive the team to ensure that these requirement are maintained across the store.
-
To ensure a high level of customer service is offered in the store leading by example.
-
Drive, monitor and support customer service action plans.
-
To solve and manage customer issues as they arise and thrive for Customer satisfaction.
-
To understand and reinforce the company return policy.
-
To train the team in providing excellent customer service and follow up the requirements consistently.
Store Procedures:
-
To manage and oversee the complete of delivery process across the assigned stores and to react to unexpected circumstances when necessary.
-
To participate in the planning and manage the process of the stock take and sales preparation.
-
To support the Store Director in completing the Security Checklist and the General Services Guide and to ensure that all security procedures are followed in the store.
-
To support the Store Director to comply with the Health & Safety policy and responsibilities.
People Management:
-
To deliver exceptional customer service and drive the team to ensure that minimums are maintained across the store.
-
To be responsible for the training of the delivery and stockroom teams.
-
To prepare monthly rotas, daily planners and holidays according to business needs.
-
To coordinate the Management Meetings and encourage staff participation.
-
To be involved in the recruitment process in the store.
-
To support the Store Director in implementing the Company policies & effective hours management.
Health & Safety:
-
Ensure good housekeeping is maintained throughout all areas in the store and to communicate with the senior management team in case an incident happens.
-
Be aware of the risks employees and customers are exposed to and to be aware of safe work practices and company procedures to overcome them.
-
To know who the appointed First Aiders are in the store and to understand and promote the role of Health & Safety Champion.
Yêu cầu công việc
-
At least 1 year of experience in fashion retail chains (Big brands) at the same role/position
-
Or candidates with over 1 year of store management experience, and English proficiency, in Food and Beverage or Hospitality chains.
-
Strong communication, problem-solving, and team management skills.
-
Passion for fashion.
Quyền lợi được hưởng
-
Be trained in a professional environment.
-
Opportunities to develop career path in fashion retail.
-
Monthly commission bonus.
-
Annual performance bonus.
-
Employee Discount.
-
Parking Allowance.
-
13th month salary.
-
12 annual leave/year.
-
Social insurance.
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)