Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB BRIEF:
The Retail Operation Specialist will be responsible for overall daily operation of all assigned stores, ensuring excellent customer services are provided and the sales target are met. This position will also be responsible to train, coach, and motivate staff to perform their duties at their best.
DETAILED JOB DESCRIPTION:
- Optimize cost spend and maximize revenue.
- Implement the Global Brand store concept through the Store Operations Manual and ensure implementation in all stores. Reporting on implementation to be closely followed through applicable platforms (Instore Excellence ap - if any)
- Organize sales competitions and drive retail excellence in market.
- Responsibility for the working environment, complying with local labor rules and guidelines. Regularly mentor, coach, and support Store Managers towards maximum performance
- Support complaint resolution and customer service when products issues are identified, escalating line manager as required.
- Actively participating in all store operation meetings to take part of the decision.
- Check invoices and approve their final payment in store (if any).
- Responsible for comment business report in stores by weekly, monthly, quarterly and yearly.
- Leads from the field where 50-70% of their time is spent.
Yêu Cầu Công Việc
- University/ College degree
- Have passion for the retail business
- Fluent in English (speaking and writing) and Vietnamese
- 3+ years experience in Operation (experience in Retail Business is preferable). Showing extensive knowledge of retail management best practices.
- Good skill of MS Office (Word, Excel and Power Point)
- Good communication and interpersonal skills
- Planner and thinker with a bias for action/execution
- Strong analytical skills and critical thinking to interrogate and analyze information to drive financial and business decision.
- Should have the personality to stand-up to take responsibilities.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn Indo-Trans Logistics (ITL) được thành lập vào năm 1999 nhằm cung cấp các dịch vụ chuyên nghiệp về vận chuyển, phân phối hàng hóa bằng đường biển, hàng không, và đường bộ cũng như cung cấp các dịch vụ giao nhận kho bãi Logistics. Tập đoàn Indo Trans Logistics đã có những bước phát triển vượt bậc để hình thành một tập đoàn uy tín hàng đầu Việt Nam về cung cấp các dịch vụ vận chuyển hàng hóa và giao nhận Logistics. Với sự tham gia của đối tác chiến lược Singapore Post, mục tiêu của Tập đoàn không chỉ dừng lại ở khu vực Đông Dương mà còn vươn lên thị trường quốc tế với tốc độ phát triển, đầu tư mạnh mẽ.