Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Support Product Marketing Manager in management of product proposition, Go-To-Market plan strategy and execution on multi communication channels to ensure company have competitive position in market regarding to product perspective for different customer segments and distribution channels.
- Support in developing product proposition from customer needs to strengthen product positioning. Positioning and messaging for new products, features, systems.
- Assist with coordinating the involvement of related departments and related parties in the product launching process to ensure the product launching activities are carried out in a timely and efficient manner including marketing communication activities and customer promotion campaigns.
- Assist with developing sales and training materials and participate in preparing product sales contest campaign and organizing product launching events to ensure effective introduction of new products.
- Assist with developing corporate & channel product/proposition customer launch, promotion and initiatives to ensure delivery of revenue and profit target of total product portfolio or channels. Helping to push sell on specific distribution channels according to strategy.
- Update market, competitors and customer information (Marketing campaigns, new customer system enhancements, new digital insurance products, market share, new trend in industry, …)
- Support in conducting internal and external product surveys including market research, focus groups, sales talks, etc...
- Monitor performance of DLVN product in relation to market & provide recommendations on product changes/ campaigns to improve product performance
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Economics, Business Administration, or a related field; a specialization in Marketing is preferred.
- Experience in sales and marketing with foreign or joint-venture companies, particularly in product marketing within the life insurance sector.
- Strong project management skills (PO rule)
- Excellent communication, writing, presentation, and negotiation skills.
- Proficient in English, with particular strength in creative and proposal writing.
- Exceptional computer skills, especially in PowerPoint and Excel.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn Indo-Trans Logistics (ITL) được thành lập vào năm 1999 nhằm cung cấp các dịch vụ chuyên nghiệp về vận chuyển, phân phối hàng hóa bằng đường biển, hàng không, và đường bộ cũng như cung cấp các dịch vụ giao nhận kho bãi Logistics. Tập đoàn Indo Trans Logistics đã có những bước phát triển vượt bậc để hình thành một tập đoàn uy tín hàng đầu Việt Nam về cung cấp các dịch vụ vận chuyển hàng hóa và giao nhận Logistics. Với sự tham gia của đối tác chiến lược Singapore Post, mục tiêu của Tập đoàn không chỉ dừng lại ở khu vực Đông Dương mà còn vươn lên thị trường quốc tế với tốc độ phát triển, đầu tư mạnh mẽ.