Hello, is this you? The Warrior that LYNKID army is looking for?
LynkiD, Vietnam's leading open loyalty platform, is searching for a Product Marketing Warrior to join our squad. As a key player, you'll be the driving force behind our innovative loyalty solutions, ensuring they hit the market with a bang!
Your Mission:
- Launchpad Strategist: Develop and execute go-to-market plans for new products and features.
- Product Champion: Product management and collaborate with tech to align with customer needs.
- Content Wizard: Craft captivating product messaging and content that converts.
- Market Maestro: Conduct deep dives into market trends
- Data Detective: Analyze product performance and ability to turn numbers into actionable insights.
Your Toolkit:
- Battle-Tested Experience: 3+ years of product marketing or related skills.
- Product Guru: Deep understanding of product life cycles and market analysis.
- Content Ninja: Experience in creating engaging content, storytelling
- Social Media Savvy: Understanding of social media platforms and analytics.
- Creative Genius: Out-of-the-box thinking, basic graphic design and video editor skill is a plus
- Team Player: a can-do attitude and a strong work ethic, thrive in a fast-paced environment and be able to deliver results under pressure.
Why Join LynkiD?
- Be a Game-Changer: Work at the forefront of the technology, fintech industry.
- Join the Tribe: Collaborate with passionate and talented individuals.
- Level Up: Enjoy competitive rewards and endless growth opportunities.
Ready to Unleash Your Inner Warrior?
Send your CV to HR Director's email huongvd@lynkid.vn or apply this job directly.
Tập đoàn Indo-Trans Logistics (ITL) được thành lập vào năm 1999 nhằm cung cấp các dịch vụ chuyên nghiệp về vận chuyển, phân phối hàng hóa bằng đường biển, hàng không, và đường bộ cũng như cung cấp các dịch vụ giao nhận kho bãi Logistics. Tập đoàn Indo Trans Logistics đã có những bước phát triển vượt bậc để hình thành một tập đoàn uy tín hàng đầu Việt Nam về cung cấp các dịch vụ vận chuyển hàng hóa và giao nhận Logistics. Với sự tham gia của đối tác chiến lược Singapore Post, mục tiêu của Tập đoàn không chỉ dừng lại ở khu vực Đông Dương mà còn vươn lên thị trường quốc tế với tốc độ phát triển, đầu tư mạnh mẽ.