Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: District 01, HCMC
- Monthly Salary: 37M ~ 50M VND Gross
<Job Responsibilities>
- Identifying and sourcing potential clients and partners for rental/ lease of apartments in Ho Chi Minh City
- Introducing and showing properties to clients based on their requirements
- Preparing quotations, contracts, and other necessary documents for clients and partners
- Reviewing rental/ service fees, tracking accounts receivable, and sending payment requests to clients regularly
- Reporting regularly or on-demand to direct supervisors and headquarters in Hanoi
- Building a database of potential companies/partners to introduce services
- Gaining a deep understanding of available apartments and services in Ho Chi Minh City, especially new properties
- Handling urgent requests and resolving issues for clients
- Collaborating with the team to meet business goals
- Handling other tasks as assigned by the office in Ho Chi Minh City or management
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience >
・Language: Korean or Taiwanese Mandarin or Singaporean English equivalent to Native Level and English - Business Level (Equivalent to IELTS 6.5)
・Experience/ Skills:
- At least 3 years experience in any industry (enough experience for making WP)
- Presentable appearance and self-care awareness
- Proficiency in computer skills
- Strong communication, negotiation, and problem-solving skills
- Positive attitude, willingness to learn, and team-oriented mindset
<Preferable Skill / Experience>
- Experience studying overseas is an advantage
- Previous experience as a Sales Executive is an advantage
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: 37 Tr - 50 Tr VND
Tập đoàn Indo-Trans Logistics (ITL) được thành lập vào năm 1999 nhằm cung cấp các dịch vụ chuyên nghiệp về vận chuyển, phân phối hàng hóa bằng đường biển, hàng không, và đường bộ cũng như cung cấp các dịch vụ giao nhận kho bãi Logistics. Tập đoàn Indo Trans Logistics đã có những bước phát triển vượt bậc để hình thành một tập đoàn uy tín hàng đầu Việt Nam về cung cấp các dịch vụ vận chuyển hàng hóa và giao nhận Logistics. Với sự tham gia của đối tác chiến lược Singapore Post, mục tiêu của Tập đoàn không chỉ dừng lại ở khu vực Đông Dương mà còn vươn lên thị trường quốc tế với tốc độ phát triển, đầu tư mạnh mẽ.