Việc làm Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics

Cập nhật 04/10/2024 22:48
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics
Accountant - Kế toán
Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics 3.9★
7 đánh giá 138 việc làm 7 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

MAIN ROLES

  • To review all purchase/ payment/ advance requests from all departments, review all records in general ledger, and make/ review all closing entries to ensure the accuracy of financial statements and the compliance with legal regulations. To prepare the monthly, quarterly and yearly Statement of Income & the Statement of Balance Sheet (VAS and IFRS form)
  • Make reports as requested by FC and DOF.
  • Make quarterly consolidated package report for Head Quarter in Korea. Prepares special financial reports by collecting, analyzing, and summarizing account information and trends.
  • Recommends financial actions by analyzing accounting options.
  • Substantiates financial transactions by auditing documents.
  • Maintains accounting controls by preparing and recommending policies and procedures.
  • Guides accounting clerical staff by coordinating activities and answering questions.
  • Reconciles financial discrepancies by collecting and analyzing account information.
  • Maintains financial security by following internal controls.
  • Direct internal and external audits to ensure compliance
  • Plan, assign and review staff’s work
  • Support month-end and year-end close process
  • To have a complete understanding of the Hotel Employee Handbook and adhere to the regulations contained therein.
  • Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
  • Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.

SUPPORTIVE ROLE

  • Maintain a close, cooperative relationship with other departments to guarantee effective communication.
  • Implement and coordinate cooperation as a supporting department for business operation.
  • Motivate staff about work by establishing equal opportunities, including education.
  • Ensure smooth work cooperation among departments and always provide support not to cause any interruptions in business operation.
  • Manage and maintain smooth work cooperation and support system with organizations concerned in government relations activities.


Quyền lợi được hưởng

  • Attractive salary & benefit package.
  • 02 months of probation with full salary.
  • Insurance package.
  • Clear career development plan with many engaging training courses (local & international).
  • Duty meal provided by hotel.
  • Annual helpful training courses (local & international).
  • Wonderful working environment with professional team.

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS
  • Education: Bachelor’s degree or Diploma in Accounting, Finance or related field. Good knowledge of VAS and IFRS
  • Experience: 3 years in hotel accounting or auditing experience including management experience or an equivalent combination of education and work-related experience.
  • Credentials: Working Experience in 5 Star Hotel preferred
SPECIFIC JOB KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES

  • Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that affects highly on the hotel, the brand and the Company.
  • Proficient in Microsoft Office, ERP system
  • Familiar with tax regulations and relevant laws
  • Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
  • Good English reading, writing, speaking skills
  • Accounting, Corporate Finance, Reporting Skills, Attention to Detail, Deadline-Oriented, Reporting Research Results, Confidentiality, Time Management, Data Entry Management

Yêu cầu hồ sơ

By applying, you agree to giving your consent to Lotte Hotel Hanoi's collection and use of your personal information for the purpose of recruitment process - the retention period can be up to 5 years after joining and leaving the company. Even if you are not hired this time, the Hotel can store your information for 1 year in the database for another job opportunity in the future.
Khu vực
Báo cáo

Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics
Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 10 - Charmvit Tower, Trần Duy Hưng, Cầu Giấy

Tập đoàn Indo-Trans Logistics (ITL) được thành lập vào năm 1999 nhằm cung cấp các dịch vụ chuyên nghiệp về vận chuyển, phân phối hàng hóa bằng đường biển, hàng không, và đường bộ cũng như cung cấp các dịch vụ giao nhận kho bãi Logistics. Tập đoàn Indo Trans Logistics đã có những bước phát triển vượt bậc để hình thành một tập đoàn uy tín hàng đầu Việt Nam về cung cấp các dịch vụ vận chuyển hàng hóa và giao nhận Logistics. Với sự tham gia của đối tác chiến lược Singapore Post, mục tiêu của Tập đoàn không chỉ dừng lại ở khu vực Đông Dương mà còn vươn lên thị trường quốc tế với tốc độ phát triển, đầu tư mạnh mẽ.     


Review Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics

3.9
7 review

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics

Bạn làm việc tại Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics

Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics

Click để đánh giá