Mô tả công việc
- Planning and suggesting creative public relations strategies complied with the company profile
- Develop effective offline PR plans using appropriate strategies and tactics
- Executing strategies to connect with partners, chefs, organizations, associations to further expand company connection.
- Organize and coordinate with departments to organize offline PR activities such as cooking demo, workshop, trade fairs, etc. for certain assigned products to push sales and maximize company visibility
- Nurturing and maintaining the connection with partners, chefs, organizations, associations
- Advises companies on handling sensitive public issues to maintain reputation
- Analyze results of PR campaigns and prepare reports
- Perform other tasks as assigned by superiors.
Yêu cầu công việc
Assessment : Criteria Graduated from university or higher, preferably from the Academy of Journalism & Communication, Foreign Trade University, with priority given to majors related to Hospitality and kitchens.
Work experience
- Minimum 02 year of experience in similar positions
- Able to read and translate English into Vietnamese, knowledgeable about communication
- Has hospitality working experience
Skills
- Good communication, work management and problem solving skills
- Capability to work independently and also a team player
- Knowledge - Understanding hotels and restaurant chefs and their connection
- Knowledge - Understanding of the F&B field
- Skill – Research skills, searching for new potential connections and find the way to connect.
- Skill - Good presentation skill and ability to negotiate
- Good presentation skill and ability to negotiate
Quyền lợi được hưởng
- Have the right to create communication strategies, plan, communicate with the media, monitor press information, and organize events to increase brand recognition
- Proposed solutions to make work effective.
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
- Appraisal Appraisal performed at 2 months, from commencement of position, and then annually; or when there is a change of position, or any time there is a need to review performance
Address to working: 07 Nguyen Chi Thanh, Ward 9, District 5. Ho Chi Minh City, Viet Nam
VIA English Academy – Tiếng Anh giúp mở rộng cánh cửa Quốc tế, mang đến rất nhiều cơ hội cho chúng ta. VIA luôn tâm niệm rằng học tiếng Anh không chỉ là học một ngôn ngữ mới, mà còn học cách tư duy, khai phá kiến thức, học kỹ năng mềm và vốn sống để tự tin hòa nhập môi trường học tập và thành công trong môi trường làm việc toàn cầu.
Chính vì thế, với triết lý đào tạo “Khám phá ngôn ngữ để thay đổi hành vi”, VIA đào tạo học viên không những học tốt tiếng Anh mà thông qua tiếng Anh, Học viên sẽ học được “Thái độ – Kỹ năng – Kiến thức” (Attitude – Skill – Knowledge) để phát triển năng lực toàn diện.
Bên cạnh đó, VIA áp dụng mô hình đào tạo S.M.I.L.E giúp Học viên tăng sự tương tác lên đến 90% và giúp Học viên nhớ bài ngay tại lớp, tạo sự hứng thú cho Học viên và không đặt nặng mang bài vở về nhà. Sự tương tác thường xuyên, liên tục giữa Giáo viên với Học viên và giữa các Học viên với nhau giúp Học viên có cái nhìn đa chiều và tư duy chặt chẽ hơn.
Do đó, chúng tôi cần bạn tham gia đồng hành cùng chúng tôi.
Review VIA English Academy
Sếp làm việc không có tâm, trả lương đúng hạn (RV)
Không có định hướng làm việc chuyên môn (RV)
Đồng nghiệp thân thiện, tác phong làm việc chuyên nghiệp (RV)