Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
OVERALL:
The PR & Digital Marketing Manager is responsible for developing and executing strategic public relations and digital marketing campaigns to enhance the brand’s presence and reputation. This role will work closely with internal teams and external partners to create cohesive and compelling brand messaging across all digital platforms and media outlets.
DIGITAL (70%)
- Formulate and execute integrated digital strategies including, but not limited to, websites, SEO/SEM, email, social media, direct marketing and display advertising tools, to propel online traffic, engagement, and conversions across all brands and Ecommerce channel
- Develop a clear content strategy relevant to each digital channel & targeted audience
- Supervise and optimize the digital performance execution across all digital channels for all brands to meet commercial KPIs and drive sales
- Explore innovative digital marketing opportunities, and develop new channels to effectively reach target audiences.
- Lead the development of a Customer Data Platform (CDP) and other Martech tools to elevate customer experiences and steer personalized marketing strategies.
- Monitor marketing spending on digital channels, as well as measure and report ROI of all digital marketing campaigns
PUBLIC RELATIONS (30%)
- Develop and implement PR strategies that align with the company’s brand objectives and target audience.
- Cultivate and maintain strong relationships with media outlets, influencers, and industry stakeholders.
- Draft and distribute press releases, media kits, and other PR materials.
- Manage media inquiries and arrange interviews, press conferences, and other PR events.
- Monitor and analyze media coverage, providing regular reports and insights on PR performance
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree in Marketing/ Communication/ Digital/ E-commerce, Master’s degree is a plus.
- Minimum 5 years of experience in digital marketing and PR at management roles, preferably in the luxury or beauty industry. Prefer candidates with ecommerce background.
- Experience with PR tools, digital analytics platforms, and Customer Data Platforms (CDPs).
- Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
YB Spa đã và đang sở hữu chất lượng dịch vụ tốt nhất. Đáp ứng nhu cầu làm đẹp của khách hàng trên nhiều phương diện. Với hệ thống 21 chi nhánh có mặt ở nhiều tỉnh thành tại Việt Nam. Trong tương lai, YB Spa tiếp tục phát huy những thế mạnh có được, vươn mình trở thành thương hiệu làm đẹp tiêu chuẩn Quốc tế vươn tầm châu Á.
YB Spa luôn cập nhật những công nghệ thẩm mỹ và đầu tư vào các liệu pháp làm đẹp đẳng cấp thế giới để đáp ứng tốt nhất nhu cầu làm đẹp an toàn – hiệu quả cho quý khách hàng.
Hệ thống máy móc, thiết bị tại tất cả cơ sở YB Spa trên toàn quốc đều được nhập khẩu trực tiếp từ những nhà cung cấp vật tư uy tín trên thế giới và không ngừng được cập nhật, nâng cấp mỗi ngày.
YB Spa chú trọng đầu tư hệ thống cơ sở vật chất sang trọng, hiện đại đáp ứng nhu cầu làm đẹp tốt nhất dành cho khách hàng. Cơ sở vật chất chuẩn 5 sao, mang phong cách hiện đại, tinh tế.