Việc làm AIMV CO., LTD

Cập nhật 29/10/2024 11:08
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Ascott International Management, Vietnam
Guest Service Manager - Citadines Regency Saigon - Dis.3 - HCMC
AIMV CO., LTD
159 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 30 triệu
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 05/02/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/02/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

The Guest Service Manager is responsible for the effective and efficient daily operations of the Guest Service and lobby areas.

MAJOR DUTIES AND RESPONSIBILITIES

1. Supervise and monitor all guest service operations.

2. To ensure the efficiency of all the staff under supervision

3. Responsible in the setting up of the Guest Service Manager’s Log Book, follow –up Book and Diary and to report all unusual events to the Residence Manager.

4. To ensure there is close co-ordination with all sections of the Guest Service and all departments of the company.

5. To improve on guest service standards

6. Responsible for the arrival and departure arrangement and handling of all guests.

7. To monitor closely guest’s room folio high balance daily to prevent losses by the company.

8. To maintain strict control on the operations of the computer systems and peripherals.

9. On-job-training or/and organize monthly training for staff on specific areas need to be improved.

10. To perform any other duties as required by the Management.

Quyền lợi được hưởng

• Lunch allowance: lunch provided

• 12 paid days on leave per year

• Full insurance regime under current labor law, plus Premium health care insurance ( insurance)

• Salary review once per year (for promotion & market adjust purposes)

• 13th -month salary

• Professional training and personnel activities organized periodically

• Career development opportunities at internal organizations

• Other modes of Vietnam Labor law

Yêu cầu công việc

1. Degree in Business Administration/Sales & Marketing/Hospitality.

2. Experience:

At least 5 years relevant experience in the hospitality industry (with 2 years in managerial position).

3. Competencies:

- Possess Public Relations, negotiation, and presentation skills

- Must be customer oriented and able to train, instruct and lead a Guest Service team

4. Personal attributes:

- Possess good communication and human relation skills

- Pleasant personality and service oriented attitude

- Able to work well under pressure and possess problem solving skills

Yêu cầu hồ sơ

• The job application.

• Updated resume (CV)

• A latest photo

• Identification and other relevant degrees/ qualifications.

• Health certificate

Khu vực
Báo cáo

Ascott International Management, Vietnam
AIMV CO., LTD Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
49 Hai Bà Trưng, Hoàn Kiếm

Ascott Limited là một công ty Singapore đã phát triển thành một trong những nhà điều hành-chủ sở hữu nhà nghỉ quốc tế hàng đầu. Danh mục đầu tư của Ascott trải rộng trên 180 thành phố trên 30 quốc gia ở Châu Á Thái Bình Dương, Châu Âu, Trung Đông, Châu Phi và Hoa Kỳ. Ascott Limited có mặt tại Việt Nam từ năm 1994 và được biết đến chủ yếu thông qua thương hiệu Somerset của 4 thành phố lớn.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN đầy đủ

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch, teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Ascott Limited có mặt tại Việt Nam từ năm 1994 và được biết đến chủ yếu thông qua thương hiệu Somerset của 4 thành phố lớn.

Mission

TẦM NHÌN

Trở thành doanh nghiệp hàng đầu thế giới làm giàu cho người dân và cộng đồng thông qua các sản phẩm và dịch vụ bất động sản chất lượng cao.

Những nghề phổ biến tại AIMV CO., LTD

Bạn làm việc tại AIMV CO., LTD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo AIMV CO., LTD

AIMV CO., LTD

Click để đánh giá