Mô tả công việc
GENERAL MISSION:
•Responsible for the accurate dissemination of information in coordinating the activities of the floors and Front Office. And vice versa and other departments of the hotel guests.
•To ensure efficiency in its performance by providing reliable information and highly responsible follow-ups.
•To assist in administration for Housekeeping operations.
•Maintain proper communications, coordination with guest, employee outside/inside department particularly Front Office and Engineering.
•Greets and be courteous to all guests and colleagues, use eye contact and always offer assistance.
RESPONSIBILITIES AND MEANS:
•As the center of communication, responsible for receiving incoming calls from guest,in/out of department and convey it through proper channel.
•To provide a courteous and professional service at all times.
•Log down all information received with the name of caller and information.
•Communicates with person concerned on matter of the hotel, especially guestrooms, public area, linen and laundry sections.
•Write down in logbook all unusual things such as:
- Extra item issued to the guest.
•Issues/receives floors and public area keys and make sure that the issuance/return control logbook is signed by the person concerned.
•Controll stationary, Office’ equipments and guests’ loan items.
•Complete daily and monthly reports that assigned to her by the superior on time.
•Have a complete understanding of the Hotel’s policy related to fire, safety and health.
•Follow the rules and regulations of the Department and Hotel
•Perform other duties that maybe assigned to him/her by the superior.
TECHNICAL RESPONSIBILITIES
•To attend to guests’ needs and complaints properly.
•Responsible for the cleanliness of the work area.
•Keep files and record in good order to enable to locate information as requested.
•To provide service and information to hotel’s guests.
•To check all department keys.
•Record daily activities and events in her logbook for the Executive Housekeeper, Assistant Housekeeper and Supervisors’ information.
•Coordinate with floor supervisors necessary information related to housekeeping operations.
•File reports including discrepancy report, fit, group blocking, complementary order, GSA assignment sheet and housekeeping status reports.
ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES
•Received, record, store and release Lost/Found items.
•Typing Department’s documents such as: working schedule, attendance sheets, etc…
•Record all incoming and outgoing calls in the logbook.
•Performs special duties as required by Executive Housekeeper.
COMMERCIAL RESPONSIBILITIES
•By the way she presents herself both on the telephone and in person she plays an important role in creating an excellent image of the hotel.
HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES/ TRÁCH NHIỆM NHÂN SỰ
•Pass all employees’ complaints and comments to Executive Housekeeper. To maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all time.
•To maintain good working relationships with colleagues and all other departments.
Quyền lợi được hưởng
• Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
• Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
• Opportunity to grow within your property and across the world!
• Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities
Yêu cầu công việc
Demonstrated ability to effectively interact with customers, staff, and third parties regarding the hotel, brand, and company.
Ability to read and write in English.
Certifications: Degree in Hotel Management, Housekeeping, or a related field.
Experience: 1 year of relevant experience required.
Yêu cầu hồ sơ
Hồ sơ gửi về: Khách sạn Pullman Vung Tau-15 Thi Sách ,P. Thắng Tam, TP Vũng Tàu.
Telephone : 0254.3551.777 Ext : 5605 or hotline : 0901.609.604 (Ms. Ngân)
Note : Please contact T&C for job application form
Thành lập từ năm 2011, sau gần 1 thập kỷ đi vào hoạt động, Bệnh viện Đa khoa Quốc tế Thu Cúc hiện đang là địa chỉ được đông đảo khách hàng tin chọn. Bệnh viện được đánh giá cao về cả chất lượng khám chữa bệnh và dịch vụ khách hàng với cơ sở vật chất hiện đại vượt trội, hệ thống trang thiết bị y tế tiên tiến, và đội ngũ bác sĩ giỏi chuyên môn, giàu y đức.
Chất lượng khám chữa bệnh là tiêu chí luôn được khẳng định tại Bệnh viện Thu Cúc với sự đánh giá cao từ Sở Y Tế và từ khách hàng. Không chỉ luôn nằm trong “Top đầu” các bệnh viện có điểm chất lượng cao nhất với 83 tiêu chí khắt khe của Sở Y tế, Bệnh viện Thu Cúc còn được tin chọn là “cánh tay nối dài” của các bệnh viện trung ương với sứ mệnh mang đến dịch vụ y tế tin cậy cho người dân, góp phần giảm tải y tế công. Khách hàng lựa chọn khám chữa bệnh tại đây không chỉ vì tin tưởng mà còn vì yêu thích phong cách phục vụ tận tình, chu đáo. Tỷ lệ hài lòng khi khách hàng khám chữa bệnh lên tới 99.9%
Bệnh viện Thu Cúc cũng là đơn vị tiên phong trong hợp tác quốc tế với các bệnh viện nổi tiếng tại những nước có nền y học phát triển, như Singapore, Cuba…vv đặc biệt là trong lĩnh vực điều trị ung thư và sản khoa. Đối với ngành ung bướu, nhờ có phác đồ điều trị chuẩn 100% Singapore và chế độ chăm sóc toàn diện tại Bệnh viện Thu Cúc, hàng ngàn bệnh nhân ung thư đã tìm thấy cơ hội sống cho chính mình. Còn với ngành sản khoa, những yếu tố “cảm xúc” trong quá trình vượt cạn để giúp mẹ bầu có cuộc sinh nở tốt nhất đã được chắt lọc từ nhiều nước phát triển và áp dụng một cách tuyệt vời tại đây. Lựa chọn thai sản trọn gói ở Thu Cúc là bố mẹ đã lựa chọn một hành trình của sự an tâm và hạnh phúc để gặp thiên thần bé bỏng của mình.
Review BỆNH VIỆN ĐA KHOA QUỐC TẾ THU CÚC
Năng lực quản lý yếu, thiếu tôn trọng nhân viên
Môi trường làm việc nghiêm ngặt