Mô tả công việc
• Responsible for giving all guests resort activities and information and suggest guest selling in outlet as well as a boutique shop
• Ensure all guests are being treated in an efficient and courteous manner. Resolve customer complaints as your duties
• Responsible for guest’s requests and communicate with related departments to achieve guest satisfaction
• Always greet and assist all guests in friendly and helpful manner.
• Register all arrival rooms according to established procedures.
• Perform check in, check out and room change procedures and ensure all the data are fully entered correctly to hotel systems in accordance with reservation.
• Assist guest with currency exchange.
• Ensure all arrival villas is to be checked defect by related departments and follow up any issues
• Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees’ problems to Front Office Supervisor/Duty Manager if he/she is unable to assist
• When on night shift, check night reports and prepare morning report along with all necessary preparations for guest arrival.
• Respond all the guest’s calls and assist guest’s requirements.
• Responsible in giving guests products views and selling products in boutique shop
Quyền lợi được hưởng
- Alowance for sailors who work in Phu Quoc;
- Bao Viet health insurance for individuals;
- Provided with 3-star standard rooms;
- Provided with 3 meals a day;
- Fitness room for sailors
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s Degree in Hospitality Management, Business Administration or equivalent education required.
• 1 year in resort of similar size
• Excellent in written and verbal communication
• Competency in Microsoft applications including Word, Excel and Outlook
• Familiar to Smile and POS is a plus
• English or other language is preferred
• Statement of honest and no criminal record.
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
Nguồn nhân lực là yếu tố cốt lõi và tài sản quý của hệ thống bệnh viện Đa khoa Tâm Anh. Do đó, thông tin bệnh viện Tâm Anh tuyển dụng luôn được cập nhật mới nhất cho các ứng cử viên có tiềm năng, tâm và tầm trong ngành y. Ngay từ đầu mới thành lập, Tâm Anh TP. HCM và Hà Nội luôn nỗ lực tạo môi trường làm việc chuyên nghiệp, để cao sự sáng tạo, cống hiến, phát triển, thăng tiến và luôn đồng hành với trách nhiệm, quyền lợi của mỗi Cán bộ nhân viên.
Review Đa Khoa Tâm Anh
Công ty có mới nới cũ, một số nhân viên có thái độ làm việc tệ. Một nhân viên ở đây phải ôm đồm rất nhiều việc. Một số nhân viên không thân thiện lắm.
Mỗi khi dự án gặp lỗi là lại đổ cho nhân viên. Công ty toàn tuyển người trẻ, chưa kinh nghiệm mà quy trình đào tạo nhân viên của công ty cũng kém nữa.
Môi trường làm việc chia phe khá nhiều. Nhân viên làm ở đây dự tính một tháng tốn tiền phí quỹ mua bánh, quà cáp sinh nhật cho trưởng phòng, trưởng ban, giám đốc bộ phận cỡ 500k.