Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
B2C Marketing Supervisor will assist Head of Marketing full-time & execute successfully (on time, in full) all strategies/actions defined for B2C Marketing Activities. This position will actively drive Branding activities, and manage B2C Product Portfolio. This position also requires building relationships with relevant project stakeholders ie. Distributors, Retailers, Design & Build Contractors.
This is also expected to work more independently and engage more closely with other functions to drive Marketing Plan successfully.
1. Branding activities:
- Propose and implement creative ideas for POSM, and marketing operations ie. Brand stories, brand communications, brand campaigns...
- Assist in the development, execution, and optimization of marketing campaigns ie. product launching, seminars, workshops.
- Proactively build relationships with relevant project stakeholders ie. Distributors, Retailers, Contractors for Trade Activities in the specific areas.
2. Customer Engagement activities:
- Plan and execute for annual customer engagement activities in the specific year.
- Developing commercial toolboxes, including sell-in materials for the sales teams, and in-store (POS) materials for the retailers.
- Working closely with Brand Activation team to commercialize brand plans ie product display, launching events, customer events (Year-end party event, Trips), loyalty programs, pricing and promotions.
- Building relationships with key suppliers, Distributors, and Retailers to implement well the given trade plans.
3. Product-related - Management:
- Oversee Bag Products and ensure smooth assistant for Sales & Brand Activation team on Product documents ie. product brochure/leaflet, campaigns collaterals...
4. Budget management:
- Propose sufficient budgets for all activities and well planned for yearly/quarterly and monthly spending.
- Managing the spend and allocating the Advertising & Promotion (A&P) budget across all channels
Yêu Cầu Công Việc
- Any Bachelor’s Degree is acceptable.
- 3 - 5 years working experience in Marketing field
- Working in Same level - Assistant Brand Manager, working in Building industry and hands-on experience in marketing, advertising, market research, marketing analytics, consumer behavior among other related fields is a plus.
- Strong in identifying trends and challenges as well as making informed forecasts about market trends and other implications from the data review.
- Excellence in communication and interpersonal skills
- Good in project management and multi-task management skills
- Excellent in using MOS Office
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: -Lunch allowance and other allowances based on company policy
- Thời gian thử việc: 2 month probation
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Monday - Friday
- Phúc lợi:
- PVI health insurance 24/7
- 13th-month salary, Tet holiday bonus, and other bonus according to company policy.
- Participation in training, year-end parties, team-building activities, and other events. - Lương: Cạnh tranh
Nguồn nhân lực là yếu tố cốt lõi và tài sản quý của hệ thống bệnh viện Đa khoa Tâm Anh. Do đó, thông tin bệnh viện Tâm Anh tuyển dụng luôn được cập nhật mới nhất cho các ứng cử viên có tiềm năng, tâm và tầm trong ngành y. Ngay từ đầu mới thành lập, Tâm Anh TP. HCM và Hà Nội luôn nỗ lực tạo môi trường làm việc chuyên nghiệp, để cao sự sáng tạo, cống hiến, phát triển, thăng tiến và luôn đồng hành với trách nhiệm, quyền lợi của mỗi Cán bộ nhân viên.
Review Đa Khoa Tâm Anh
Công ty có mới nới cũ, một số nhân viên có thái độ làm việc tệ. Một nhân viên ở đây phải ôm đồm rất nhiều việc. Một số nhân viên không thân thiện lắm.
Mỗi khi dự án gặp lỗi là lại đổ cho nhân viên. Công ty toàn tuyển người trẻ, chưa kinh nghiệm mà quy trình đào tạo nhân viên của công ty cũng kém nữa.
Môi trường làm việc chia phe khá nhiều. Nhân viên làm ở đây dự tính một tháng tốn tiền phí quỹ mua bánh, quà cáp sinh nhật cho trưởng phòng, trưởng ban, giám đốc bộ phận cỡ 500k.