Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
C&B Specialist
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
27/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 82 Trần Huy Liệu, Phường 15,Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
- In charge of timely payment of monthly salary, allowance, OT, Incentive, SHUI, PIT, final payment for employees;
- Control employees time sheets/attendance and reconcile with payroll;
- Follow-up of annual leave;
- Process procedures of sickness, maternity, convalescence to Social Insurance Dept.;
- Prepare and timely process required reports on the labor status to DOLISA and any other labor/Social Insurance related periodic reports as required by the law;
- To apply for issuance PIT code for employees, register for dependent relief;
- Handle PIT declaration and finalization with the HR Manager;
- Maintain & always keep up-to-date the Personnel database and employees information;
- Handle document processing for personnel changes in the company upon request (promotion, termination, transfer, salary adjustment, disciplinary measure...);
- Handle general healthcare insurance claims;
- Respond timely and follow-up with high level of customer service to the employees HR related issues;
- Follow up staff performance appraisal; renewal of labor contracts, update of employees’ promotion, transfer, termination and exit interview;
- Analyze compensation policies, new government regulations and prevailing wage rates to develop competitive compensation plan;
- Support the yearly events such as team-building; year-end party, in-house training courses;
- Other tasks as assigned by the HR Manager and/or BOM.
Yêu cầu công việc
- University Degree in related faculties or similar;
- Experience in Education is a plus;
- Minimum 2-3 year experience in HR & processing payroll, SHUI...in company size from 250 headcount;
- High focus on details; Always strive to ensure 100% payroll accuracy;
- Good communication and problem-solving skills
- Experience using HRM Software is a plus
- Good English
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Mon-Fri, 9AM - 6PM, WFH policy
- Ample room to grow professionally, in a global environment
- Friendly work environment, no office politics
- Experience the true startup spirit of a fast growing and well funded Silicon Valley startup
- Opportunity to work on a mission that can transform the lives of 1.5 Billion language learners around the
Khu vực
Altius Link Việt Nam
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
222 - 226 Hoàng Hoa Thám, phường 12, quận Tân Bình, Ho Chi Minh City, Vietnam
Công ty Cổ phần Altius Link Việt Nam là công ty có vốn đầu tư của Nhật Bản , chuyên cung cấp các dịch vụ chăm sóc khách hàng và các dịch vụ trọn gói khác cho khách hàng. Với đội ngũ lãnh đạo tâm huyết, nhân viên chuyên nghiệp và các chuyên gia có nhiều kinh nghiệm đến từ Nhật Bản. Relia Việt Nam đang phấn đấu trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp các dịch vụ thuê ngoài - BPO tại Việt Nam.
Review Altius Link Việt Nam
5.0
2 review
11/11/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hà Nội
Khá nhiều quy trình, cần linh hoạt trong công việc, làm tầm 1 tháng sẽ quen việc (FB)
30/09/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên chăm sóc khách hàng
tại Hồ Chí Minh
Môi trường làm việc chuyên nghiệp, có sự hỗ trợ tốt từ đồng nghiệp và quản lý nhưng khối lượng công việc lớn và áp lực thời gian khá cao.
Những nghề phổ biến tại Altius Link Việt Nam
Bạn làm việc tại Altius Link Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Altius Link Việt Nam
Click để đánh giá