Việc làm Ẩm Thực Thiên Lý

Cập nhật 19/11/2024 12:40
Tìm thấy 10 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Ẩm Thực Thiên Lý
Admin & Legal Assistant
Ẩm Thực Thiên Lý
93 việc làm 8 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển: 15/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

Admin tasks:

- Receive, direct and relay telephone, fax or email messages in appropriate manner;

- Maintain the general filing system and file all correspondence including hard copy and electronic filling system;

- Assist in the planning and preparation of meetings, conferences, events;

- Make preparations for meetings including creating, transcribing and distributing meeting agendas and minutes;

- Provide work-processing secretarial support;

- Type confidential documents;

- Receive and interact with incoming visitors;

- Set up accommodation and entertainment arrangements for company visitors;

- Maintain an adequate inventory of office supplies;

- Perform general clerical duties to include but not limited to: photocopying, faxing, mailing and filling;

- Review operating practices and implement improvements where necessary;

Legal tasks:

- Providing legal research or initial legal advice as instructed;

- Assisting Legal Manager with the follow-up and communication with the internal stakeholders of legal advices and assistance provided by Legal Department.

- Draft the first copy of legal documents;

- Submit application of legal documents/certificates to the concerned authorities and follow up their feedback;

- Report to Legal Manager all matters relating to legal task;

- Organize all legal documents in a confidential way.

Quyền lợi được hưởng

Social Insurance; Health and Unemployment Insurance

Premium Health insurance

Gifts birthdays, weddings, and more

Annual Health check

Other benefits (free parking; meals;...)

Yêu cầu công việc

The Admin & Legal Assistant must have proficient knowledge in the following areas:

- Office administration

- An understanding of relevant legislation, policies and procedures

The Admin & Legal Assistant must demonstrate the following skills:

- Good English communication skills (including verbal and written)

- Effective verbal and listening communications skills

- People/interpersonal skills

- Computer skills including the ability to operate computerized spreadsheet and word-processing programs at a highly proficient level.

- Organizational skills

Yêu cầu hồ sơ

- Address: 17-19-21 Lý Tự Trọng, P. Bến Nghé, Quận 1, Tp. HCM

- Tel: 028 38226 111 (Ext: 144- Ms Thảo)

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Ẩm Thực Thiên Lý
Ẩm Thực Thiên Lý Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
74 Nguyễn Thị Thập, Phường Tân Hưng, Quận 7

Hệ thống Cơm niêu Thiên Lý đứng đầu về phân khúc Cơm niêu trong TP. Hồ Chí Minh. Với những hoài bão và tình yêu ẩm thực Việt, Thiên Lý khát khao góp phần nâng tầm ẩm thực Việt Nam vươn ra thế giới,

Với hệ thống nhà hàng trãi khắp cả nước, mở ra nhiều cơ hội việc làm cho các bạn trẻ yêu thích ngành nghề F&B.

Tại Cơm Niêu Thiên Lý, chúng tôi đề cao và tôn vinh giá trị về con người.

Lộ trình tuyển dụng sau đây, góp phần giúp chúng tôi lựa chọn được những người phù hợp về tư duy, năng lực và quan niệm sống để bước lên Con thuyền sự nghiệp cùng Cơm Niêu Thiên Lý

 
 

Những nghề phổ biến tại Ẩm Thực Thiên Lý

Bạn làm việc tại Ẩm Thực Thiên Lý? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ẩm Thực Thiên Lý

Ẩm Thực Thiên Lý

Click để đánh giá