Việc làm Ẩm Thực Thiên Lý

Cập nhật 19/11/2024 12:40
Tìm thấy 10 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Ẩm Thực Thiên Lý
Training Manager/ Assistant Training Manager
Ẩm Thực Thiên Lý
93 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 24/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Cam Lâm - Khánh Hòa

Mô tả công việc

- Support General Manager and Human Resources  in meeting the strategic goals of culture building and establishment by professional, advisory and executive way.

- Ensure that all new associates attend the Hotel Orientation program

- Conduct training needs analysis of the hotel and departments.

- Associate with Department Heads to develop departmental on the job training schedules that meet departmental operating objectives.

- Develop and implement training programs to meet specific department/hotel needs.

- Establish a training library of books, videos, journals and resources to assist trainer and staff development.

- Prepare and administer the training calendar on monthly basis.

- Ensure all staff receives ongoing training in Radisson Corporate Training Programs.

- Facilitate management training programs.

- Source and obtain specialist assistance to conduct training when needed.

- Monitor all training activities conducted on and off site.

- Evaluate training effectiveness by attending as many training sessions as possible.

- Liaise with training consultant conducting hospitality training courses.

- Maintain an up to date record of suppliers of training resources.

- Prepare training budget to meet the business goal.

- Administer the training budget and purchase training materials as required.

- Assist in the selection and appointment of departmental trainers and set up training system.

- Ensure that all associates comply with the grooming and uniform standards.

- Create a learning organization and resources library

- Promote by example the principles of “Yes I Can”

- Assist in hotel Recognition Program.

- Actively promote a work environment, which cares for guests and associates alike.

- Manage the administration of trainees and apprentices on the property

- Keep good relationship with vocational schools.

Quyền lợi được hưởng

Accommodation for remote staff

Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for career development

Be entitled to welfare policies in accordance with state and company regulations

Opportunities for training and development in an international hospitality environment

Yêu cầu công việc

Minimum one - three years experience at Hospitality

 Bachelor’s degree or higher

 Strong presentation and organizational skills

 Excellent oral and written communication skills

 Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork

 Strong Microsoft Office suite and reporting system skills

Yêu cầu hồ sơ

English CV via email
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Ẩm Thực Thiên Lý
Ẩm Thực Thiên Lý Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
74 Nguyễn Thị Thập, Phường Tân Hưng, Quận 7

Hệ thống Cơm niêu Thiên Lý đứng đầu về phân khúc Cơm niêu trong TP. Hồ Chí Minh. Với những hoài bão và tình yêu ẩm thực Việt, Thiên Lý khát khao góp phần nâng tầm ẩm thực Việt Nam vươn ra thế giới,

Với hệ thống nhà hàng trãi khắp cả nước, mở ra nhiều cơ hội việc làm cho các bạn trẻ yêu thích ngành nghề F&B.

Tại Cơm Niêu Thiên Lý, chúng tôi đề cao và tôn vinh giá trị về con người.

Lộ trình tuyển dụng sau đây, góp phần giúp chúng tôi lựa chọn được những người phù hợp về tư duy, năng lực và quan niệm sống để bước lên Con thuyền sự nghiệp cùng Cơm Niêu Thiên Lý

 
 

Những nghề phổ biến tại Ẩm Thực Thiên Lý

Bạn làm việc tại Ẩm Thực Thiên Lý? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ẩm Thực Thiên Lý

Ẩm Thực Thiên Lý

Click để đánh giá