Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet
internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely
with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional
- analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure
- verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive
- containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous
- improvement
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use
- Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while
- actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering
- field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling.
- Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage.
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP,
- APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills. PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ Phần Công nghiệp In & Bao Bì Khang là công ty có uy tín trong lĩnh vực sản xuất và in ấn các sản phẩm bao bì giấy, các ấn phẩm quảng cáo. Với mục tiêu trở thành một trong những nhà sản xuất hàng đầu ngành bao bì giấy, chúng tôi luôn nổ lực hết mình, dùng cái tâm làm việc để mang đến những giá trị tốt nhất cho khách hàng.18 năm qua và hơn thế nữa, chúng tôi luôn tìm tòi & đưa ra nhiều giải pháp thông minh và nhanh chóng để mang đến cho khách hàng sản phẩm tối ưu & phù hợp nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Hoạt động thiện nguyện
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2009: Công ty được thành lập
Mission
- Không ngừng sáng tạo, cải tiến mang đến lựa chọn tốt nhất trên thị trường in ấn và sản xuất bao bì.
-
Với mục tiêu trở thành một trong những nhà sản xuất hàng đầu ngành bao bì giấy, chúng tôi luôn nổ lực hết mình, dùng cái tâm làm việc để mang đến những giá trị tốt nhất cho khách hàng.
-
19 năm qua và hơn thế nữa, chúng tôi luôn tìm tòi & đưa ra nhiều giải pháp thông minh và nhanh chóng để mang đến cho khách hàng sản phẩm tối ưu & phù hợp nhất.