Mô tả công việc
- Focuses on guest satisfaction when identifying business improvement opportunities
- Represent the guests’ voice within the hotel; centralize and analyse all available guest feedback concerning hotel products and services (directly from guests and tools: Trustyou, Accor Customer Digital Card, Tripadvisors…)
- Manage responses to all guest feedback, as per Accor Hotel recommendation
- Share guest insights during morning briefing to GM, HOD and employees: negative as well as positive feedbacks (develop recognition of employees)
- Deep Dive on Member’s experience and satisfaction and work closely with the loyalty activist
- Champion the internal communication of Guest Experience related matters to all employees including performance, best practices implemented in other AccorHotels (CXC)
- Embrace and communicate the Brand Assurance Program and all new brand/quality initiatives effectively to all stakeholders
- Review and follow up on action plans proposed by each department post-mystery audit
- In charge of ALLSAFE program, checks and ensures full implementation across all departments.
- Has regular and close interactions with hotel guests to collect feedbacks and ideas
- Work closely with front office team to reinforce guest recognition program and ensure guest references are updated on Accor Customer Digital Card per Accor Guidelines
- Ensure VIP guests’ experience meet expectation from pre-arrival to departure
- Developing new guest experience projects to increase guest satisfaction
- Train, direct and monitor guest relation team performance to ensure all standards and operation procedures are adhered to
Quyền lợi được hưởng
- Attractive local package.
- Working with an experienced team at an iconic property located in one of Vietnam's most livable and famous tourist cities.
- Develop your talent through learning programs by Accor Academy.
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s Degree in Hospitality or related areas;
- Strong user knowledge of Microsoft Outlook and Microsoft Office tools;
- Experience in partnering and working closely with different stakeholders at various levels
- Perfectly fluent in English and local language, another language a plus
- Passion for people and for best-in-class service
Yêu cầu hồ sơ
Apply on Hoteljob.vn
K&G Việt Nam Thành lập trong bối cảnh kinh tế Thế giới cũng như Việt Nam đang rơi vào khủng hoảng trầm trọng, khởi động và vươn lên như một mẫu doanh nghiệp kiểu mới đầy năng động, sáng tạo và chuyên nghiệp. Với quyết tâm bứt phá trong giai đoạn khó khăn, K&G Việt Nam đang tạo ra những giá trị vượt bậc đánh dấu bước phát triển bền vững và dần trở thành Công ty hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực sản xuất và phân phối ngành hàng tiêu dùng.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm sức khoẻ và tai nạn PVI Premium
Các hoạt động ngoại khoá
- Du lịch hằng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
Lịch sử thành lập
- Năm 2012 công ty thành lập
- Năm 2013 công ty bắt đầu mở rộng quy mô, bắt đầu đưa vào hoạt động hệ thống nhà máy sản xuất
- Năm 2014 đến nay, công ty tiếp tục cho ra đời nhãn hàng thời trang nam
Mission
Góp phần cho người Việt Nam trở nên phong cách, tự tin, tự hào, yêu quê hương đất nước hơn, thông qua việc nghiên cứu phát triển và đáp ứng các sản phẩm thời trang hiện đại, tinh tế lịch lãm, phong cách châu Âu, trên nền tảng cảm hứng về chính đất nước con người Việt
Review K&G Technology
Công ty chủ yếu người có tuổi và có kinh nghiệm rồi (Fb)
Công ty ổn. Chế độ, chính sách, phúc lợi cũng ổn (Fb)