This role is managing the performance of the Premium Collection team in alignment with approved policies, guidelines, and objectives. The goal is to serve customers effectively and efficiently.
Job Responsibilities
Ensuring excellent customer service throughout the policy lifecycle. This contributes to customer retention, higher paid rates, increased customer satisfaction, attracting new customers, and enhancing the company’s image and brand.
Key Responsibilities
- Processing: Ensure that customer payments are processed accurately according to the Premium Collection Manual and Guidelines. Maximize team performance to achieve business-as-usual KPIs and objectives.
- Complaint Resolution: Collaborate to swiftly and effectively address customer complaints related to operational issues.
- Operating Manual Updates: Keep the Operating Manual up-to-date and communicate changes effectively to relevant parties. Ensure quality control, risk management, and compliance.
- Collaboration: Coordinate with other teams in Operations and various departments across the company to solve problems effectively.
- Process Transformation: Drive process improvements to enhance operational efficiency. Understand and effectively utilize resources of our large-scale service network, provided by internal systems, departments, policies, and procedures. Team Development: Foster team growth, improve productivity, and maintain high-quality standards.
This Role Is
- To drive Premium Collection performance, ensure the team operates smoothly to achieve business objectives.
- To effectively collaborate with other sections to ensure timely project implementation and the attainment of expected results.
Qualifications / Bằng Cấp
- University Graduate in Finance, Banking, Insurance. Having MBA is a strong advantage.
- Minimum 8-year experience in Life Insurance, Banking or Financial services sector including 5 years in management.
- Knowledge: Management, Life Insurance, Project Management, in-depth knowledge of local and national government, Office computer
- Skills: Problem solving, judgment, communication, crisis & conflict management, decision making, analytical thinking, adaptability, customer oriented, negotiation, presentation, project management and process improvement.
- Leadership: Strong leadership capabilities including strategic & commercial acumen, execution excellence, leading innovation and change, integrity, customer centricity, collaborative teamwork, and talent development; proven ability to set targets, and motivate teams to deliver goals in a high performing culture.
Công ty Cổ phần DAYONE ASIA hoạt động chính trong lĩnh vực Piano, với tên thương hiệu Sunny Days - The Piano Project. Chúng tôi mang đến một mô hình và trải nghiệm Piano hoàn toàn mới, giải quyết tất cả những rào cản của Khách hàng trong việc tiếp cận với bộ môn nghệ thuật này, nhằm phổ cập Piano đến cho tất cả mọi người, không giới hạn về độ tuổi, năng lực, sở thích, tài chính. Thông qua Piano nói riêng và âm nhạc nói chung, chúng tôi góp phần cải thiện sức khoẻ tinh thần cho mọi người, tạo nên “cuộc sống ý nghĩa” toàn diện.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Thông qua Piano nói riêng và âm nhạc nói chung, chúng tôi góp phần cải thiện sức khoẻ tinh thần cho mọi người, tạo nên “cuộc sống ý nghĩa” toàn diện.
Review DAYONE ASIA
Công ty toàn người trẻ gen Z nhiều, tính chất trả lương thấp mà còn bào nhiều nên tuyển liên tục là có căn cứ.