Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Brand & Communication Strategies Management
- Lead comprehensive branding marketing strategies that align with the business objectives to enhance brand visibility, equity, and performance.
- Define brand positioning, identify target audiences and ensure brand consistency across marketing channels and communication platforms.
- Oversee creative project management, including video and photo shoots, graphic design, and content creation processes.
- Develop metrics to evaluate brand health and the effectiveness of branding and communication strategies and campaigns.
2. Creative and Content Management
- Work with team leads to ensure high quality of content delivery in compliance with brand guidelindes and brand strategies.
- Foster collaboration between the Creative and Content teams to produce cohesive and effective marketing materials.
- Develop processes and SLAs for content quality check while ensuring the timely delivery to the BUs.
3. Tool and Platform Implementation
- Oversee the selection, setup, and integration of tools and platforms that enhance team productivity and compliance with branding and communication standards.
- Ensure team members are trained on new tools and platforms and facilitate their adoption across the teams.
4. Performance Measurement and Reporting:
- Develop and track key performance indicators (KPIs) to measure the effectiveness of branding activities.
- Provide regular reports and insights to the Country Head of Marketing and senior management on campaign performance and brand health.
- Collaborate with the Business Strategy Department to develop and improve dashboards that provide relevant business intelligence for decision-making.
5. Team Management:
- Set clear performance goals, KPIs for the team, track day to day progress, and ensure accountability.
- Identify high performing talents and develop a succession planning for key roles.
- Promote a collaborative and high-performance culture within the team.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Marketing, Business, Communications, or a related field; MBA or relevant advanced degree preferred.
- Proven 7+ experience in a senior marketing role, preferably with a focus on branding, communication and preferably, digital marketing.
- Excellent leadership, team management, and communication skills.
- Demonstrated ability to develop and execute comprehensive marketing strategies.
- Strong project management skills, with the ability to manage multiple projects and deadlines.
- Proficiency in English is an asset.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 50 Tr - 70 Tr VND
NovaDreams với tầm nhìn trở thành một trong những thương hiệu vui chơi giải trí uy tín tại Việt Nam, hiện đang tuyển dụng nhiều vị trí nhân sự cấp cao trong năm 2021.
NovaDreams là đơn vị nghiên cứu, phát triển và quản lý vận hành các sản phẩm vui chơi giải trí đa dạng, độc đáo như Công viên giải trí chủ đề, Công viên nước, Công viên sinh thái, Trung tâm giải trí trong nhà, Các loại hình show biểu diễn nghệ thuật….
Cùng với nhiều đơn vị thành viên khác, NovaDreams có sứ mệnh nâng tầm giá trị các bất động sản đô thị du lịch do NovaGroup đầu tư và phát triển. Hiện tại, NovaDreams là một mảnh ghép thú vị, mang màu sắc trẻ trung và có mặt tại NovaWorld Ho Tram, NovaWorld Phan Thiet, NovaHills Mui Ne Resort & Villas, NovaBeach Cam Ranh.
Tại NovaWorld Phan Thiet, Công viên giải trí 25ha Ocean World là một trong những công trình vui chơi giải trí trọng điểm tại khu vực, bao gồm Công viên nước Ocean Kingdom, Công viên giải trí theo phong cách khám phá Adventure Park, Circus Land và nổi bật là Stunt Show – Chương trình biểu diễn kỹ xảo hành động.
Tại NovaWorld Ho Tram, tháng 10/2021, NovaDreams dự kiến đưa vào vận hành Khu trò chơi dưới nước thuộc Công viên giải trí Tropicana Park.
Nằm trong hệ sinh thái của NovaGroup, NovaDreams không ngừng xây dựng chế độ phúc lợi cạnh tranh; môi trường làm việc lý tưởng, chuyên nghiệp; lộ trình thăng tiến hấp dẫn và đặc biệt là các chương trình đào tạo, phát triển nhân tài từ bên trong tổ chức.