Việc làm Dược phẩm Meracine

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Dược phẩm Meracine
[HN] Công Ty Crossian Technology Tuyển Dụng Customer Support Collaborator - Call/Email Team (Night Shift) Part-time 2024
Dược phẩm Meracine
91 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/08/2024
Hình thức: Bán thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION

Crossian is a high- growth technology- driven e- commerce business. Behind our success are our people. As a start- up formed in 2020, we have created a fast- paced and dynamic environment, enabling our people to reach a cumulative average growth rate of over 700% in just under 4 years. Our mission now is to build direct- to- consumer brands and increase customer LTV.
https://www.facebook.com/Crossian- Technology- 116725976856734

Why choose Crossian?

Premium healthcare insurance.
High- end working environment (central location, modern equipment, lunch/ drink/ snack).
Clear career roadmap, chance to be promoted and rotate.
Fair, transperant and open working environment/ culture
Attractive income (competitive salary, monthly unlimited incentives, annual performance bonus).

Customer Support Collaborator- Call Team Part- time

Mức lương

Thỏa thuận

JOB DESCRIPTION

Provide exceptional levels of customer satisfaction by demonstrating patience and empathy towards customers from diverse cultures and backgrounds in the US
Assist supervisors/manager in projects such as call report, developing call scripts or knowledge base content. Provide input on how to improve customer experience
Recognize low customer satisfaction call and provide constructive feedback and recommendations to agents for improvement. Alert the management team of trends in customer calls or any suspicious event
Identify and escalate issues to higher- level management when necessary
Answer and address a high volume of incoming call inquiries related to product issues, sales policies, and order status in a professional and courteous manner
Meet or exceed key performance indicators for call resolution rate, customer satisfaction

REQUIREMENTS

1 year of experience in customer service support; preference is given to candidates from customer- facing sectors or with experience in a start- up environment
Proficient in English listening, verbal, and written communication skills. IELTS above 6.5 or equivalent
Experience with support applications like Freshdesk, Zendesk, and Teamsupport is nice to have
Ability to present yourself and the company in a professional manner
Working hours requirements
Can work remotely on the weekends and public holidays
Ability to handle stressful situations and establish rapport with the client
Have sought knowledge of customer service practices and principles
Customer relationship management experience is strongly desired
Can work under high- pressure
Minimum 5 shifts per week (night shift, specific time to be discussed)
Minimum 4 hours per shift
Minimum 2 shifts on weekends
80% of total shifts on- site
Part- time staffs may register to work additional hours and shifts if available

BENEFITS

Competitive hourly rate (Email: 65K VND- Call: 85K VND per hour)
Adequate training provided to help you become a professional Customer Support Agent
Adequate equipment provided
A Pantry and a Crossian Cafe stocked with goodies, ready to serve
Opportunity to earn monthly KPI bonuses of an additional 10% per hour
Fair, transparent, and open working culture
Work- from- home/Remote option

HOW TO APPLY

Deadline: 23:59 10/7/2024
Submit your application via the APPLY NOW button below.
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.

APPLY NOW

20 applicants

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-30 19:05:02

Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Dược phẩm Meracine
Dược phẩm Meracine Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Công ty Cổ phần Dược phẩm Meracine (tên cũ: Công ty Cổ phần Dược phẩm Việt Đức) thành lập từ năm 2006, trải qua hơn 16 năm kinh doanh trong lĩnh vực Dược phẩm, Thực phẩm bảo vệ sức khỏe, mỹ phẩm Công ty đã có hệ thống phân phối tại  63 tỉnh thành trên toàn quốc với hàng chục nghìn khách hàng gắn bó.

Hiện nay, Dược Meracine đang phân phối trên 100 mặt hàng trong đó có nhiều sản phẩm uy tín, đứng vững nhiều  năm trên thị trường và được đông đảo người tiêu dùng đón nhận như: Bio-acimin, dầu gội Jasunny, TĐ Care, Phụ huyết khang, Xích Thố Vương, Pre IQ, Smoovy….và đã phát triển thành công 01 nhà máy sản xuất với trang thiết bị hiện đại đạt tiêu chuẩn GMP-WHO, GLP, GSP.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2006

Mission

Meracine không ngừng nghiên cứu, nâng tầm quản trị sản xuất để cộng đồng được tiếp cận các sản phẩm thuốc, thực phẩm bảo vệ sức khỏe, mỹ phẩm và thiết bị y tế có chất lượng cao, an toàn, hiệu quả với giá thành hợp lý

Những nghề phổ biến tại Dược phẩm Meracine

Bạn làm việc tại Dược phẩm Meracine? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dược phẩm Meracine

Dược phẩm Meracine

Click để đánh giá