Mô tả công việc
- Be the champion of the hotel’s offerings and local city’s culture and heritage by providing Concierge service including but not limiting to recommending and arranging reservations for dining, attractions and Capella Curates.
- Sending pre-arrival email to all guests to extend a warm welcome, to learn guest preferences (e.g. purpose of visit, guest preferences and special request), as well as, to offer assistance for any arrangements to create the best memorable experience for our guests.
- Checking the daily arrival list, highlighting VIPs and guests with special requests and or preferences, thereafter effectively communicate the information to the relevant departments.
- Communicate with housekeeping to ensure guest rooms are in perfect condition and that welcome amenities are set up prior to guest arrival.
- Plan and arrange set up for special occasions and or requests (e.g. birthdays and anniversary celebrations). Recognise and extend warm welcome to all VIPs and returning guests and maintain strong relations throughout their stay.
- Have a thorough understanding of all guest room features, hotel facilities and service amenities as well as emergency protocol in order to orientate guests effectively.
- Meet and greet guests upon arrival, provide personal check-in services at the Living Room, escort and conduct rooming orientation.
- Perform private check-out service and ensure that all billing details are accurate before presenting final bill to the guest for payment.
- Maintain the upkeep of the Living Room by ensuring that all areas are kept neat, clean and organised at all times.
- Engages in meaningful conversation with guests on their comfort, stay experience preferences, and provide suggestions to enhance their stay. Log the information gathered under the appropriate system.
- Ensures accurate recording of all reservations and arrangements made by logging them under the appropriate system and preparing confirmation letter for guests’ reference.
- Assists guests in running errands and occasionally accompanying them off-site with approval from higher management.
- Promote cross selling of special rates and or promotional activities within the hotel to maximize revenue generation.
- Handle any service ‘Glitches’ and report it under the appropriate system, resolve the issue and ensure that corrective actions and service recovery follow ups are action upon in a timely manner.
- Review the level of guest satisfaction through comment cards, direct feedback and or other relevant channels to identify and provide suggestions for improvement.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Participating social insurance, health insurance and unemployment insurance at the contracted salary
- Enjoy monthly service fee with high rate
- Be rewarded on holidays, New Year, and special occasions of the year
- 13th month salary bonus according to revenue
- Participating in periodic team bonding activities
- Develop career in a dynamic and professional international working environment
Yêu cầu công việc
- Diploma of college or university preferably in Hotel/Hospitality Management
Work Experience
- At least 1 year experience in similar role in luxury hotels/resorts
- Concierge experience is of advantage
Technical Skills
- Excellent interpersonal skills with personable character, good at cultivating strong guest relations
- Very good command in spoken and written English
- Knowledge in Property Management System (e.g. OPERA)
- Competent computing skills (e.g. Microsoft Office)
Yêu cầu hồ sơ
Attach latest CV with title [Position] - [Full name]
Jaxtina Group đã trải qua hơn 9 năm hình thành và phát triển. Hiện nay Jaxtina đang hoạt động với 8 cơ sở tại Hà Nội và Hồ Chí Minh trên 4 mảng đào tạo: Tiếng Anh 4 kỹ năng, IELTS, TOEIC và tiếng Anh cho doanh nghiệp. Jaxtina cũng là đối tác chiến lược với các trường đại học lớn trên toàn quốc như Đại học Bách Khoa Hà Nội, Đại học Điện lực, Học viện Bưu chính Viễn thông, Đại học Kinh tế TP.Hồ Chí Minh.
Ngày 20/07/2019, Jaxtina tự hào đạt Giải thưởng Top 10 Thương hiệu Nhãn hiệu Nổi tiếng Đất Việt - là hệ thống Anh ngữ đầu tiên tại Việt Nam giảng dạy tiếng Anh Toàn Diện 4 Kĩ Năng với kinh nghiệm đào tạo trung bình 6.000 - 7000 học viên mỗi năm. Khởi nghiệp với đôi bàn tay và khối óc của những người trẻ luôn khát khao sống với đam mê, Jaxtina English đang ngày càng lớn mạnh và mong muốn hơn bao giờ hết tìm kiếm những cộng sự cùng chung chí hướng để đồng hành trên con đường chinh phục thành công. Đối với Jaxtina, đến với nhau là trao cho nhau cơ hội, là cùng nhau nỗ lực để không hoài phí những năm tháng tuổi trẻ.
Ngoài ra, tất cả các thành viên tại Jaxtina luôn luôn gắn bó với nhau như những thành viên trong một gia đình và sẵn sàng hỗ trợ nhau để hoàn thành tốt nhất công việc. Phải khẳng định rằng, trên bước đường thành công của Jaxtina sẽ chẳng thể nào thiếu được bước chân của những bạn trẻ nhiệt huyết, máu lửa và chẳng sợ khó khăn. 1 tiêu chí mà tất cả thành viên tại Jaxtina luôn ghi nhớ và làm theo là “KEEP MOVING FORWARD”!!! Mong rằng bạn sẽ là nhân tố sáng giá tiếp theo trong gia đình chung ngày càng lớn mạnh Jaxtina này.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Party thường niên cuối năm
- Teambuilding, gala dinner
Lịch sử thành lập
-
Jaxtina Group được thành lập vào năm 2016
Mission
- Ở Jaxtina, chúng tôi luôn nỗ lực mang đến cho bạn cơ hội phát triển bản thân trong một môi trường start-up trẻ trung, năng động, sáng tạo; mang đến cho bạn cơ hội sử dụng tiếng Anh hàng ngày giúp tạo môi trường làm việc quốc tế ngay trong 1 start-up thuần Việt và hơn hết là mang đến cho bạn cơ hội đạt đến đỉnh cao sự nghiệp, tạo tối đa giá trị cho cộng đồng.