Mô tả công việc
Conduct meeting to personnel/staff to inform the changes in the plan, structure, demand, and activity. Review the task of each staff assigned on a regular basis. SAP updating based on the movement, incoming and transfer of goods in shifting basis, in the absence of the staff you shall fill those gaps to complete the task or assigned a person in the team in order to complete the job or assigned task.
Achieve the target assigned in the Warehouse and Logistic department and following the Quality control policy of the company according to ISO QMS and other certifying body that the company is including as a member.
Making a weekly and monthly report and doing the presentation of the department performance every month, attending to the daily FDR. Reporting to Managing Director in the absence of the Department Manager.
Supervising the task and activity assigned to staffs, conduct the performance evaluation of staffs, skill mapping and managing the manpower schedule in day- to- day basis, ensuring that the policy of the company is being implemented and followed.
Received and analyzed the Forecast Demand from the group logistic or customer based on E- mail. Analyze container structure according to the price of good, gross weight of the container with load according to maximum limit allowed, container size, and the deliver or pick up time.
Price analyzing and negotiation, for the local and importation shipment. Objective is to achieve the economical, safe and timely cost of shipment. Conducting inventory as required by the company. Maintain and secure the good quality and 5’s of the warehouse. Working with other department in terms of providing information related to their stocks or shipment. Supervising the stocking of the scrap or production waste and selling. Responsible in grinding of polymer material that is subject for re- use.
Data consolidation, reporting, planning, contract preparation for importation, delivery lead time updating, sourcing, technical documentation preparation and submission prior to shipping custom requirements, and constructing of task for the logistic and warehouse staffs. Responsible in providing service for other department who are in need to the warehouse and logistics service.
OTHER ACTIVITIES THAT MANAGER REQUEST
Yêu cầu công việc
Other requirements (if any): Experience in manufacturing company is advantage.
Gender / Age / Appearance / Health: Female- Male/ None / Good/ Good
Foreign language /computer skill level: English fluently / Proficient in Word, Excel, Powerpoint.
Education/professional qualifications: ≥ College.
Years of experience required in the company 2 Years.
Competencies/skills: Handling people, leadership skills, handle pressure, hardworking.
Quyền lợi
Insurance during probationary month
Laptop
THE COMPANY DOES NOT HAVE A BUS TO PICK UP EMPLOYEES.
Travel, Allowances, Uniforms, Bonus regime, Health care, Training, Union,.......
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-22 01:35:02
Công ty Cổ phần Giao Hàng Tiết Kiệm (GHTK) thành lập năm 2013 là công ty công nghệ hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực bưu chính. Ưu thế của GHTK là tốc độ nhanh, mạng lưới phủ sóng rộng trên toàn quốc và đặc biệt là thế mạnh trong việc nghiên cứu và ứng dụng công nghệ mới phục vụ cho hoạt động bưu chính.
Chúng tôi tin rằng dịch vụ này là hữu ích cho xã hội nói chung. Người bán hàng bán được nhiều hơn, khách hàng mua sắm thoải mái hơn, và người giao hàng có thêm nhiều công việc và thu nhập xứng đáng.
Trải qua hành trình 9 năm phát triển, GHTK chính thức cán mốc giao nhận 1 tỷ đơn hàng, phục vụ hơn một triệu nhà bán lẻ online trên toàn quốc với hệ thống hơn 1500 bưu cục, hơn 2500 xe tải cùng hơn 30.000 shipper, vận hành trên diện tích hơn 600.000m2 kho bãi
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
- Bảo hiểm tai nạn
- Bảo hiểm thất nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
- Câu lạc bộ bóng đá, game, bi-lắc
Lịch sử thành lập
- Năm 2013, GHTK ra đời tại Hà Nội,Vận hành ngày đầu tiên.Công ty chính thức hoạt động. Ra mắt hệ thống quản lý và APIs kết nối đối tác.
- Năm 2014,Ra mắt dịch vụ 6h nội thành Hà Nội
- Năm 2015, Mở chi nhánh TPHCM. Chính thức ra mắt dịch vụ vận chuyển HN-HCM 24h.Đạt mốc 1.000.000 đơn hàng
- Năm 2016, Ra mắt nền tảng công nghệ vận hành di động Mobility Operations Technology. Top 1 Nhà vận chuyển được yêu thích nhất sàn TMĐT di động
- Năm 2017, Mở trung tâm vận hành 10.000m2 đầu tiên tại TPHCM. Mở full-map 63 trung tâm tỉnh thành trên toàn quốc.Mở full-map giao hàng đến hơn 10.000 huyện xã trên toàn quốc.
- Năm 2018, Mở 20 trung tâm vận hành và 500+ chi nhánh với tổng diện tích lên đến 100.000m2. Đặt mục tiêu cán mốc 100.000.000 đơn hàng toàn quốc
Mission
Bất kỳ ai ở đâu,với chiếc điện thoại di động trên tay đều có thể tham gia kinh doanh trực tuyến,để nuôi được ước mơ tự doanh,tự lập,đổi đời.
Review Giao hàng tiết kiệm
Không thăng tiến, dành cho các bạn mới ra trường, ban giám đốc cố tầm nhìn, hoạch định tốt nhưng chỉ ở trong đầu, đồng nghiệp dễ thương (RV)
Nhân viên cũ bắt nạt nhân viên mỡi, làm việc 12 tiếng 1 ngày, trực cả tuần, thối nát từ trên xuống, khó phát triển (RV)
Thường xuyên tăng ca hoặc mang việc về nhà không công, thường bị sếp thiếu tôn trọng, lương thấp việc nhiều(RV)