Việc làm CMC Telecom

Cập nhật 18/12/2024 21:02
Tìm thấy 9 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC (CMC Telecom)
Qa Supervisor
CMC Telecom 3.8★
9 đánh giá 86 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 14/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

Main Purpose of Job:
- Quality Specialist support their factory in specific areas of expertise: Food Safety, HACCP, Auditing, Quality Systems, Product & Process Compliance, Legal Compliance, Zero defect Journey for below scope:
1/ Product scope: Maggi product
2/ Ensure Quality Assurance System at related production area
3/ Eliminate defect at production area by using Q Pillar tools in Factory TPM journey
Key Outputs:
- Setting up Quality Systems, Product & Process Control
- Ensure Compliance of Product & I&R Products
- Building up set of Quality Standards, traning & verifying to ensure Q Pillar implementation at area
People and know-how:
- Promote quality awareness across the company. Contribute to competence development of quality professionals across the organisation.
System design:
- Defining and specifying activities, processes, and standards to fulfill the quality requirements for a manufactured material, component, or product
- Building and maintaining the infrastructure and systems necessary to consistently ensure the timely delivery of quality products
- Auditing, monitoring, and determining the quality of manufacturing processes and/or outputs against defined internal and regulatory standards
- Reporting and troubleshooting manufacturing process deviations and defects in finished goods.
Quality mastership:
- Supports the Nestlé Continuous Excellence program in the quest for zero defect, including root cause analysis after incidents (or near misses) and DMAIC.
- Supports activities to achieve compliance with the Nestlé Quality Management System requirements and other applicable instructions and standards.
- Deliver training for their specific areas of expertise.
Quality auditing and verification:
- In their specific area of expertise, assess that the Nestlé Quality Management System is in place, and is obtaining expected results in a given operating unit.

Yêu cầu công việc

Academic Experience:
- University graduate or equivalent (preferred food science related)
Operational Experience:
Demonstrated competence in their specific field to support business requirements:
- Team member in a factory: Quality, Production, Research and Development.
Business Experience:
Experience in successfully implementing quality assurance programs:
- Participating in project teams
- Leading part of a change effort
- Participating in audit teams and/or improvement projects with more senior staff members
- Establishing networks of peers, in markets or factories

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Fixed 13th and 14th month Salary + Yearly Performance Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Health Care Package for Employees & Family
Máy tính xách tay
Laptop
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà CMC, Phố Duy Tân, Phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

CMC Telecom là doanh nghiệp hạ tầng viễn thông duy nhất của Việt Nam có cổ đông nước ngoài, tậpđoàn TIME dotCom, tập đoàn viễn thông Top2 Malaysia.

CMC Telecom sở hữu mạng đường trục CVCS (Cross Vietnam Cable System), tuyến cáp Việt Nam đầu tiên kết nối xuyên Đông Nam Á, kết nối trực tiếp với hạ tầng mạng viễn thông A-Grid, kết nối trực tiếp với 05 tuyến cáp quang biển quốc tế AAE1, APG, A-Grid, Unity và Faster. CMC Telecom sở hữu 03 Data Center tiêu chuẩn Tier III và là Data Center duy nhất tại Việt Nam sở hữu chứng chỉ bảo mật PCI – DSS, tiêu chuẩn an ninh thông tin bắt buộc phải có đối với các doanh nghiệp lưu trữ thẻ thanh toán.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC (CMC Telecom) được thành lập năm 2008

Mission

Sau 10 năm phát triển, CMC Telecom được ICTNews và Hiệp hội Internet Việt Nam vinh doanh là 1 trong 5 doanh nghiệp viễn thông có ảnh hưởng lớn nhất tới Internet Việt Nam trong 1 thập kỷ (2007-2017)


Review CMC Telecom

3.8
9 review

03/08/2022
Nhân viên tổng đài tại Hà Nội

Công ty tốt nhé, đãi ngộ tốt, tuy hay nợ đối tác nhưng vẫn trả full lương cho nhân viên (Fb)

23/10/2023
Nhân viên tổng đài tại Hồ Chí Minh

Nơi làm việc hòa đồng , thân thiện

19/10/2023
Nhân viên hành chính nhân sự tại Hồ Chí Minh

Mức thu nhập theo năng lực lao động. Đồng nghiệp hoà đồng

Những nghề phổ biến tại CMC Telecom

Bạn làm việc tại CMC Telecom? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CMC Telecom

CMC Telecom

Click để đánh giá