Mô tả công việc
Located 400m from West Lake, Oakwood Residence Ha Noi is a destination voted by many foreign experts as the most livable project because of its fresh and airy environment right in the heart of the capital. This is the first project in the serviced apartment segment of Van Phu Invest with European standards from design to service, operated by the oldest hotel group - The Ascott International.
Job Description:
- Develop and implement pricing strategies to optimize revenue per available room (RevPAR).
- Analyze market data, competitor pricing, and demand patterns to determine optimal room rates.
- Implement dynamic pricing models to adjust rates based on real-time demand and market conditions.
- Manage room inventory effectively to maximize revenue and minimize overbooking.
- Develop and implement overbooking strategies to balance occupancy levels and revenue.
- Monitor and adjust inventory levels based on demand forecasts and market trends.
- Collaborate with the sales and marketing teams to develop and implement revenue-generating initiatives.
- Analyze sales data to identify opportunities for improvement and optimize revenue.
- Support the development of sales and marketing campaigns that drive revenue growth.
- Prepare and analyze revenue reports to track performance and identify areas for improvement.
- Develop and implement revenue management metrics and KPIs.
- Provide insights and recommendations to management based on data analysis.
- Stay up-to-date on industry trends, competitor activities, and market conditions.
- Conduct market research to identify revenue opportunities and challenges
- Analyze the impact of external factors on residence revenue.
- Lead and manage the team.
- Provide training and development opportunities for team members.
- Foster a collaborative and high-performing work environment
- Conduct weekly rate/sell strategy (yield) meetings with General Manager, DOS, Reservationist, Front Office Manager.
- Manage use of revenue systems* on a daily basis. This includes the responsibility for any manipulation of the yield hurdle points and daily inventory balancing where appropriate. Train and support hotel teams on revenue system* functionality and enhancements.
- Manage all channels including but not limited to room types and sell strategy.
- Works with Human Resources on manpower planning and management needs
- Works with Director of Finance in the preparation and management of the budget.
- Other duties and projects as assigned by the Director of Sales.
Quyền lợi được hưởng
- Income: Competitive, negotiable based on capability
- Top 1 service charge in Hanoi
- Opportunity to train and develip career at the oldest hotel group - The Ascott International
- Statutory Social Insurance
- Personal Health Insurance exclusively for Oakwood Residence employees
- 13-monthly salary
- Professional uniform are laundered daily, comfortable lockers
- Annual travel, gratitude party, gifts on birthdays, holidays,...
Yêu cầu công việc
- Diploma or Degree qualifications or higher preferred
- At least 3 year of relevant experience in the hospitality industry with knowledge of the market
- Previous Revenue Management or Pricing experience is preferred
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Demonstrated knowledge of effective hotel pricing concepts, yield management optimization and selling strategies, and ability to determine which concepts to apply in given market conditions
Yêu cầu hồ sơ
Điện thoại: 024 3880 3880/Ext: 6026 (T2-T6, 8h30-18h00) hoặc HR Manager: 0397 898 0889 (Ms. Bich Nguyen)
TokyoLife là thương hiệu quốc tế kinh doanh đa thương hiệu. TokyoLife được ra đời trên cơ sở hợp tác quốc tế giữa Format và Will Japan International với ý tưởng mang đến cơ hội trải nghiệm những sản phẩm THÔNG MINH, tiện dụng, thời trang, công nghệ tốt nhất tới người tiêu dùng khắp nơi trên thế giới. Công ty cổ phần IntelLife giới thiệu phong cách tiêu dùng văn minh thông qua hệ thống cửa hàng được trải dài trên toàn quốc.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 05/01/2018
Mission
Tới năm 2025, TokyoLife trở thành công ty sản xuất và bán lẻ uy tín, cung cấp ra thị trường các sản phẩm - dịch vụ chất lượng, vượt mong đợi của khách hàng, phục vụ và làm hài lòng 10 triệu khách hàng Việt Nam.
Với giải pháp quyết liệt và giảm thiểu túi nhựa, cùng với những nỗ lực trong công cuộc tạo việc làm bền vững cho tầng lớp người yếu thế trong xã hội, cụ thể là người khuyết tật, TokyoLife đã vinh dự nhận giải thưởng Én Xanh 2019. Cuộc thi Én Xanh 2019, do Phòng Thương mại và Công nghiệp Việt Nam (VCCI), Trung tâm hỗ trợ sáng kiến phục vụ cộng đồng (CSIP), Liên hiệp các hội khoa học và Kỹ thuật Việt Nam (VUSTA) và Chương trình Phát triển Liên Hợp Quốc (UNDP) cùng tổ chức, để tìm kiếm và tôn vinh các doanh nghiệp có sáng kiến kinh doanh vì cộng đồng và góp phần giải quyết các vấn đề xã hội.
Với quan điểm “không chỉ tặng cần câu mà còn tạo ra hồ câu vui vẻ để người khuyết tật có thể tự mình câu cá”, TokyoLife đã tiên phong trong việc xây dựng mô hình việc làm bền vững và mang tính đa dạng cao cho người khuyết tật tại Việt Nam. Đến 2023, TokyoLife đã tạo việc làm cho hơn 200 người khuyết tật, góp phần đóng góp tích cực cho xã hội và mang lại cuộc sống tốt đẹp hơn cho cộng đồng người khuyết tật.
Review IntelLife - TokyoLife
Môi trường làm việc sạch sẽ, công việc vất vả
Môi trường làm việc sạch sẽ nhưng lương thấp, việc nhiều
Tokyolife lương cao phết, mọi người tạo điều kiện cho nhân viên up lên vị trí cao hơn(Fb)