Maison Retail Management International ★ 4.1

Hà Nội
500 - 1.000 nhân viên
Dệt may / Da giày / Thời trang
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Maison Retail Management International

Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Du lịch, khách sạn
Tài chính - Kế toán
Giáo dục
Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Dịch vụ khách hàng
Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin

Việc làm Maison Retail Management International

Cập nhật 17/03/2025 12:59
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL
Systems Compliance Administrator (SCCM/Intune)
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

JOB PURPOSE/ROLE

The Systems Compliance Administrator is responsible for managing, monitoring, and maintaining Windows patch levels on servers and workstations, diagnosing and troubleshooting Windows patching and SCCM/Intune client errors, and ensuring compliance levels based on Tenable reports provided by Sec OPS. This role works closely with the global compliance team, focusing on identifying compliance breaches and applications requiring updates in the Vietnam environment. It's crucial for maintaining the integrity and security of the IT environment while also supporting business operations. The role requires flexibility to support pre-scheduled after-hours or weekend work and support.

RESPONSIBILITIES:

Key Responsibilities

  • Manage, monitor, and maintain Windows patch levels on servers and workstation OS
  • Diagnose, troubleshoot, and resolve Windows patching and SCCM and Intune client errors
  • Manage, monitor, and maintain all 3rd party programs on servers and workstations and keep them in compliance
  • Manage, monitor, and maintain compliance levels based on Tenable reports provided by Sec OPS
  • Diagnose, troubleshoot, and resolve issues with Patching, SCCM Client Failure, and Intune client issues
  • Reporting and Communication: Prepare regular reports on compliance status. Present findings and recommendations to local leadership and the Senior Manager, Regional IT (APAC). Foster open communication channels within the IT team and across departments.
  • Assist in conducting basic risk assessments to identify potential compliance risks.
  • Maintain documentation related to compliance standards, including policies, procedures, and audit records.
  • Contribute to the continuous improvement of compliance processes and systems.

Additional Responsibilities

  • Inform Leadership of recurring Incidents.
  • Performs other duties as assigned.
  • Complies with all policies and standards.

Yêu Cầu Công Việc

MINIMUM QUALIFICATIONS/ EXPERIENCE

  • 2+ years’ experience with:
  •           - Windows server/workstation OS troubleshooting to the component level

              - Microsoft SCCM/Intune troubleshooting

              - Diagnose, troubleshoot, and resolve issues with patching on servers and workstations.

              - Direct or indirect problem determination and resolution

  • 1+ years Experience with: 
  •           - Patch My PC.

              - Remediation of out-of-date software

              - Autopilot in a Hybrid Environment preferred.

              - Intune and Azure (EntraID) 

              - Tenable 

  • Able to use Microsoft Office Applications at a high level.
  • ITIL4 Foundation Certification desired.
  • Exceptional organisational skills and time management skills. 
  • Outstanding written and verbal communication skills in English.

PERSONAL SKILLS:

  • Must be self-motivated, team oriented and possess strong communication and interpersonal skills.
  • Candidate should possess strong organisational skills, be detail oriented, and self-motivated with a demonstrated ability to problem solve.
  • Strong sense of urgency and strong commitment to quality customer service is required.
  • Ability to analyse and interpret data (metrics) to improve the delivery and support of services to our customers.
  • Well-honed analytical skills and logical thinking required for solving practical problems and dealing with a variety of variables in complex situations.
  • Solid technical acumen and a fundamental grasp of IT principles are essential for effectively navigating and resolving complex technical challenges.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tòa nhà A5, Lô số A5, khu E Office, Đường Sáng Tạo, KCX Tân Thuận, P. Tân Thuận Đông, Q.7, Tp. HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL
Maison Retail Management International Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Công ty Cổ phần Maison Retail Management International là một trong những công ty bán lẻ thời trang hàng đầu tại Việt Nam, phân phối các nhãn hiệu thời trang quốc tế sang trọng như Coach, Christian Louboutin, Karen Millen, Coast, Puma, Skechers, Max&Co, Max Mara, Ted Baker, Warehouse, Oasis, Topshop, Topman, Dorothy Perkins, Charles & Keith, Pedro, Havaianas, Mujosh, Aojo, Trendiano, ...

Được thành lập vào năm 2002, Maison Retail Management International đã nhanh chóng trở thành một trong những công ty phân phối thời trang lớn nhất trong việc giới thiệu các thương hiệu thời trang cao cấp và sang trọng tại Việt Nam.

Sau thành công ngoài mong đợi của cửa hàng đầu tiên, hiện Maison đang là ngôi nhà chung của hơn 20 thương hiệu đình đám thế giới. Dự báo sẽ có nhiều thương hiệu mới được ra mắt trong tương lai, thổi vào thị trường Việt Nam những giấc mơ thời trang bất tận.

Maison không chỉ lan tỏa văn hóa thời trang đa dạng mà còn mang đến một nền tảng thời trang giá trị, dịch vụ khách hàng tận tâm, có trách nhiệm, để Việt Nam là điểm đến sành điệu cho tất cả các tín đồ thời trang.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2010

Mission

Hãy gia nhập đội ngũ nhân viên Mai Son, bạn sẽ có cơ hội được đào tạo và làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp và năng động, cơ hội thăng tiến và phát triển bản thân.


Review Maison Retail Management International

4.1
22 review

15/02/2021
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc thoải mái, đồng nghiệp hoà đồng (CTT)

17/02/2021
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Chế độ công ty tốt, thưởng lễ tết, thưởng cuối năm (CTT)

19/02/2021
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Lương thưởng tố, đúng hạn (CTT)

Những nghề phổ biến tại Maison Retail Management International

Bạn làm việc tại Maison Retail Management International? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Maison Retail Management International

Maison Retail Management International

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo