Mô tả công việc
1. To ensure guest are serviced within specified time.
2. To keep the team updated the menu and presentation standards.
3. To communicate with guests and staff using clear and professional language, and answer phone calls using appropriate telephone etiquette.
4. To effectively answer any questions regarding menu and assist with menu selections.
5. To be able anticipate any unexpected guest need and reacts promptly and tactfully.
6. To apply service techniques correctly at all times, and serving Food & Beverage items with enthusiasm.
7. To assist in serving food courses and beverages to guests.
8. To ensure the set-up of tables is in accordance with types of event and service standards.
9. To record transaction / orders in Point of Sales systems at the time of order.
10. To communicate with the kitchen regarding any menu questions, the length of wait and product availability.
11. To communicate additional meal requirements, allergies, and dietary needs, and special requests to the kitchen.
12. To check with guests to ensure satisfaction with each food course and beverages.
13. Responsible for clearing, collecting and returning food and beverage items to proper area.
14. To maintain cleanliness of work areas, china, glass, etc. throughout the shift.
15. To review order dockets ensuring accurate and timely preparations for order requirements accordingly.
16. To present accurate final bill to guest and process payment.
17. To perform shift closing on the Point of sales terminal and tally cash and credit card settlements.
18. To ensure that the restaurant is always kept clean and organized, both at the front as well as the back of house areas.
19. To ensure that hotel brand standards and SOP's are consistently implemented.
20. To work with fellow staffs and manager to ensure that the restaurant achieves its full potential.
21. To complete closing duties, including restocking items, turning off lights, etc.
22. To conduct monthly inventory checks on all operating equipment and supplies.
23. To take an active role in coaching and developing junior staff.
24. To perform any other duties related to food and beverage service assigned by the manager.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
1. Two to three years’ experience as an F&B Captain in high volume five-star hotels or upscale hotels/ or in fine dining restaurant with excellent oral and written communication skills.
2. Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or in a related field.
3. Good command of English and Vietnamese.
4. Ability to speak Chinese, Japanese or Korean as an advantage.
5. Ability to speak, read, write and understand the primary language(s) used in the workplace. Use judgment and reasoning to cope with emergencies such as sudden illness, accident, or interrupted service.
6. Exceptional knowledge and understanding of various dining cultures and food service techniques and standards.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Maison Retail Management International là một trong những công ty bán lẻ thời trang hàng đầu tại Việt Nam, phân phối các nhãn hiệu thời trang quốc tế sang trọng như Coach, Christian Louboutin, Karen Millen, Coast, Puma, Skechers, Max&Co, Max Mara, Ted Baker, Warehouse, Oasis, Topshop, Topman, Dorothy Perkins, Charles & Keith, Pedro, Havaianas, Mujosh, Aojo, Trendiano, ...
Được thành lập vào năm 2002, Maison Retail Management International đã nhanh chóng trở thành một trong những công ty phân phối thời trang lớn nhất trong việc giới thiệu các thương hiệu thời trang cao cấp và sang trọng tại Việt Nam.
Sau thành công ngoài mong đợi của cửa hàng đầu tiên, hiện Maison đang là ngôi nhà chung của hơn 20 thương hiệu đình đám thế giới. Dự báo sẽ có nhiều thương hiệu mới được ra mắt trong tương lai, thổi vào thị trường Việt Nam những giấc mơ thời trang bất tận.
Maison không chỉ lan tỏa văn hóa thời trang đa dạng mà còn mang đến một nền tảng thời trang giá trị, dịch vụ khách hàng tận tâm, có trách nhiệm, để Việt Nam là điểm đến sành điệu cho tất cả các tín đồ thời trang.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Hãy gia nhập đội ngũ nhân viên Mai Son, bạn sẽ có cơ hội được đào tạo và làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp và năng động, cơ hội thăng tiến và phát triển bản thân.
Review Maison Retail Management International
Môi trường làm việc, phúc lợi tốt (GL)
Môi trường làm việc thoải mái thân thiện, đồng nghiệp nhiệt tình. Cần chăm chỉ, chịu được áp lực cao trong công việc. (id)
Học được rất nhiều điều mà trước đây tôi chưa từng biết nhưng ít có cơ hội để phát triển sự nghiệp. (id)