Việc làm Mắt Bão BPO

Cập nhật 18/11/2024 12:59
Tìm thấy 21 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN MẮT BÃO BPO
Customer Experience Specialist (Outsourcing)
Mắt Bão BPO 2.9★
14 đánh giá 186 việc làm 8 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
About UOB

United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia,Thailand and Vietnam as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values – Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.

About The Department

We design and provide products and services that empower our customers to enjoy greater banking convenience while they extract more value from their money. In particular, we are focused on promoting and developing healthy saving and investment practices across generations.

Job Responsibilities

Accountabilities

Research and Insights

  • Monitor research and insights gleaned through Net Promoter Score, Complaints trends to identify trends and ensure customer loyalty and achieve NPS targets.
  • Provide insights and in-depth research analysis to stakeholder group to capitalize on or rectify themes
  • Manage BU NPS surveys, monitor daily alerts and provide monthly performance reports to stakeholders
  • Ongoing monitoring of competitor and market trends to drive innovation and continual improvement.

Customer Experience

  • Proactively lead the identification of customer experience enhancements and process simplification to deliver seamless, improved customer experiences.
  • Engage key stakeholders on complaint trends to drive process changes and a culture of continuous improvements.
  • Support on monthly key metrics report to Customer Advocacy team, ad-hoc reports, as assigned.
  • Follow-up with Complaint Handling team and relevant business to track the status and completion timeline of any opportunity improvements identified.

Job Requirements

  • 3+ years in customer experience or related discipline.
  • Ability to effectively collaborate with own team, internal stakeholders, suppliers and key stakeholders to deliver the task outcomes
  • Strong communication skills in English and Vietnamese
  • Creativity, initiative and drive: an advocate for innovative thinking, cultural development, with a results mindset
  • Ability to think independently, analytically and logically
  • Ability to adapt to change in a fast-paced environment.

Be a part of UOB Family

UOB is an equal opportunity employer. UOB does not discriminate on the basis of a candidate's age, race, gender, color, religion, sexual orientation, physical or mental disability, or other non-merit factors. All employment decisions at UOB are based on business needs, job requirements and qualifications. If you require any assistance or accommodations to be made for the recruitment process, please inform us when you submit your online application.

Apply now and make a difference.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN MẮT BÃO BPO
Mắt Bão BPO Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
54 Đường C1, Phường 13, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty Cổ phần BPO Mắt Bão là một trong những nhà cung cấp dịch vụ quy trình Kinh doanh tốt nhất tại Việt Nam. Mắt Bão BPO được biết đến với dịch vụ chuyên nghiệp, đa dạng cùng nền văn hóa doanh nghiệp đặc sắc với hơn 5000 nhân sự trên cả nước. Tại Mắt Bão BPO, Chúng tôi cung cấp các dịch vụ sau: - Chăm sóc khách hàng – Call Center - Thuê ngoài nhân sự - Quản lý tòa nh Mắt Bão BPO quy trình kinh doanh chuyên biệt dựa trên nền tảng “Hợp tác – Chuyên nghiệp – Cùng phát triển”. Với kinh nghiệm chuyên môn sâu sắc, đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm, quy mô trên cả nước, Mắt Bão BPO định hướng phát triển bền vững và duy trì chất lượng dịch vụ tốt - Tầm nhìn: Hướng tới “Công Ty Số 1 Việt Nam Về Dịch Vụ BPO” - 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2014

Mission

Sứ mệnh: Nỗ lực trở thành cộng sự đắc lực, đồng hành và đem lại giá trị cho khách hàng doanh nghiệp - Giá trị cốt lõi: Tin cậy – Tận tâm – Tôn trọng


Review Mắt Bão BPO

2.9
14 review

16/11/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Giống xí nghiệp, công việc lặp đi lặp lại, phúc lợi bình thường, không được sử dụng đth trong giờ làm, chỗ để xe cách 10p (RV)

04/02/2024
Trợ lý kinh doanh tại Hà Nội

HR hỗ trợ tốt. Chế độ cty có vẻ không hợp lí, cân nhắc khi nhận offer

04/09/2024
Nhân Viên Kinh doanh Thị Trường tại Hà Nội

Quy trình rút số bảo hiểm và xin quyết định nghỉ việc khó. Lương thấp (RV)

Những nghề phổ biến tại Mắt Bão BPO

Bạn làm việc tại Mắt Bão BPO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Mắt Bão BPO

Mắt Bão BPO

Click để đánh giá