Mô tả công việc
• To ensure that any goods coming into the hotel have been properly ordered and met the specification (in quantity and quality).
• To ensure that all goods received in the hotel are accounted for and supported.
• To ensure that all goods received in the Hotel are properly supported by valid hotel purchase orders.
• To examine both quality and quantity of goods received in coordination with related Department Heads before accepting delivery.
• To ensure that goods are promptly moved to Stores or the concerned department once received.
• To ensure that outgoing goods are properly documented and accounted for.
• To be responsible for recording and distributing reports as required.
Quyền lợi được hưởng
Salary + service charge
Hotel's uniform
Free parking
Hotel's meal
Annual outing
Accor's training courses
Yêu cầu công việc
At least 6 months experience in similar position preferably in international 4-5 star hotel/resort
Excellent in service mind oriented, time keeping and organizational skills
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 028 3520 4896
Công ty CP May MInh Anh Kim Liên, trực thuộc Tập đoàn MIAN.
MAKL thành lập năm 2009 và hoạt động trong lĩnh vực may mặc xuất khẩu với quy mô 3000 lao động. Ngoài ra công ty còn có định hướng phát triển mở rộng hơn nữa trong thời gian tới với những dự án mới đang ấp ủ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,