Mô tả công việc
• Assist the Director of HR to organize reward and certification programs
• Organize reward and certification programs.
• Organize in coordination with the Director of HR and Department Heads, approved cross trainings.
• Carry out talent programs according to brand standards.
• Assist to set up and maintain training and talent program policies.
• Develop plans to conduct needs analyses and in-house training on a regular basis.
• Regularly keep training records.
• Develop tools and systems to ensure training and development programs meet hotel objectives.
• Ensure that training and development are integrated into business plans and budgets, and targeted goals are identified and monitored.
• Take part in the preparation and planning of the Training department’s goals and objectives.
• Assist to set up the talent program budget.
• Take part in team member performance reviews and set up development plans.
• Facilitate multiskilling.
• Manage the planning and delivery of orientation programs.
• Offer support and advice on personal development plans to team members under your supervision.
• Implement appropriate management practices that provide team members with motivation and communication.
• Provide information as required regarding training records and attendance.
• Assist all departmental trainers if necessary, with trainings.
• Deal effectively with guests and workplace colleagues from a variety of cultures.
• Be aware of duty of care, and adhere to occupational health and safety legislations, policies and procedures.
• Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures.
• Be familiar with property safety, current first aid and fire emergency procedures.
• Ensure that all team members have a complete understanding of and adhere to the hotel’s team member rules and regulations.
• Carry out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
• The Management reserves the right to make changes to this job description at its sole discretion and without advance notice.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary
• Insurance as labor law (apply from starting date)
• Heath Care Insurance (24/7)
• 14 Annual Leaves
• Working hours: 8 hours/ day, 2 days off per week
• Relocation, home leave ticket, repatriation allowances
• Accommodation, uniform, transportation, meals
• Service Charge
• Others benefits
Yêu cầu công việc
• Minimum 1 years of related working experience in the hotel industry.
• Excellent command of written and spoken English to meet business needs.
• Knowledgeable of Learning & Development.
• Good communication skills.
• Excellent coordination and organization ability.
• Willing to take challenges and work under pressure.
Yêu cầu hồ sơ
• Apply to via Hoteljob or jobs.hilton.com
• Tel: 0396261789 (Kien)
Công ty cổ phần Misa là công ty công nghệ thông tin tại Việt Nam được thành lập năm 1994 với lĩnh vực kinh doanh chính là cung cấp các giải pháp công nghệ thông tin cho cộng đồng.
Hiện MISA có 1 trụ sở chính tại Hà Nội và 05 văn phòng đại diện đặt tại Hà Nội, Đà Nẵng, Buôn Ma Thuột, TP. Hồ Chí Minh và Cần Thơ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ Bảo hiểm sức khỏe toàn diện: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp… theo đúng quy định của nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- CLB thể thao miễn phí: CLB Bóng đá, Cầu lông, Tennis, CLB yêu sách…
- Tổ chức Teambuilding cho toàn thể các MISAer 1 năm 1 lần,
- Nghỉ mát hàng năm, Teambuilding hàng quý
- Hoạt động ngoại khóa khác (Rung chuông vàng, Đấu trường MISA,…)
Lịch sử thành lập
- Năm 1994 - 1996, Xác lập chỗ đứng trên thương trường
- Năm 1996 - 2001, Tận dụng cơ hội, phát triển thương hiệu
- Năm 2001 - 2010, Vươn lên để trở thành chuyên nghiệp
- Năm 2010 - 2017, Phát triển, mở rộng thị trường làm chủ xu hướng Phần mềm như một dịch vụ
- Năm 2018-nay, Phát triển các nền tảng, phần mềm và dịch vụ công nghệ thông tin thích ứng cuộc CMCN 4.0 để thúc đẩy sự phát triển của đất nước và các quốc gia trên thế giới
Mission
Sứ mệnh của MISA là phát triển các nền tảng, phần mềm và dịch vụ công nghệ thông tin để thay đổi ngành kinh tế và giúp khách hàng thực hiện công việc theo phương thức mới, năng suất và hiệu quả hơn nhằm thúc đẩy sự phát triển của đất nước và các quốc gia trên thế giới.
Review MISA
Lương thưởng tốt, đồng nghiệp thân thiện, có chế độ OT rõ ràng. Nhưng thiết bị làm việc chưa tót lắm, quy trình làm việc còn khá rắc rối. (it)
Quy trình phỏng vấn không rõ ràng, hỏi lí do thì không phản hồi. (rw)
Công ty này có quy định phạt hay trừ tiền nhân viên chế độ quan liêu, sơ hở là phạt tiền nhân viên. (rw)