What You Will Do
- Acquire website publishers and application/games developers, pitch and close deals
- Consistently meet individual and team targets on a monthly basis
- Grow and expand revenue and relationships with existing partners
- Develop a strong understanding of clients' businesses
- Provide excellent and timely services and technological advice to our key stakeholders
- Optimize, track, and analyze our stakeholders' performance, and make suggestions for better performance
- Stay up-to-date with industry research figures
- Understand and comply with GCPP (Google Certified Publishing Partner) program policies and objectives
- Provide consultation to publishers on Google AdManager, Google AdSense, AdMob, Google Analytics, and Firebase
- Support other team members through sharing and training
- Work closely with other departments on development projects, initiatives, and insights
- Bachelor's degree
- 2-3 years of experience in the mobile apps and/or web development/digital advertising industry
- Strong command of English
- Keen desire to expand knowledge of how AdTech works behind the scenes
- Ambition to advance career as a business developer and account manager
- Ability to work under pressure to consistently meet targets
- Strong connections with publishers, marketers, and developers
- Experience in online advertising, Google advertising products, and ad networks is a plus
- Analytical mindset and methodical approach to working with data sets
- Detail-oriented, well-organized, with a strong sense of responsibility
- Excellent interpersonal skills
- Independent, self-motivated, and quick learner
- Competitive Salary
- Performance Review (2 times per year)
- Performance Bonus (1 time per year from 0.5-month to 3-month salary amount)
- Annual Leave: 15 days and other leave types
- Private health Insurance
- MacBook to be provided
- Good chance to explore new trends in the digital market
- Opportunity to learn and work with the most advanced advertising technology platforms
- Work in professional, active, international and dynamic environment
Công ty cổ phần Misa là công ty công nghệ thông tin tại Việt Nam được thành lập năm 1994 với lĩnh vực kinh doanh chính là cung cấp các giải pháp công nghệ thông tin cho cộng đồng.
Hiện MISA có 1 trụ sở chính tại Hà Nội và 05 văn phòng đại diện đặt tại Hà Nội, Đà Nẵng, Buôn Ma Thuột, TP. Hồ Chí Minh và Cần Thơ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ Bảo hiểm sức khỏe toàn diện: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp… theo đúng quy định của nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- CLB thể thao miễn phí: CLB Bóng đá, Cầu lông, Tennis, CLB yêu sách…
- Tổ chức Teambuilding cho toàn thể các MISAer 1 năm 1 lần,
- Nghỉ mát hàng năm, Teambuilding hàng quý
- Hoạt động ngoại khóa khác (Rung chuông vàng, Đấu trường MISA,…)
Lịch sử thành lập
- Năm 1994 - 1996, Xác lập chỗ đứng trên thương trường
- Năm 1996 - 2001, Tận dụng cơ hội, phát triển thương hiệu
- Năm 2001 - 2010, Vươn lên để trở thành chuyên nghiệp
- Năm 2010 - 2017, Phát triển, mở rộng thị trường làm chủ xu hướng Phần mềm như một dịch vụ
- Năm 2018-nay, Phát triển các nền tảng, phần mềm và dịch vụ công nghệ thông tin thích ứng cuộc CMCN 4.0 để thúc đẩy sự phát triển của đất nước và các quốc gia trên thế giới
Mission
Sứ mệnh của MISA là phát triển các nền tảng, phần mềm và dịch vụ công nghệ thông tin để thay đổi ngành kinh tế và giúp khách hàng thực hiện công việc theo phương thức mới, năng suất và hiệu quả hơn nhằm thúc đẩy sự phát triển của đất nước và các quốc gia trên thế giới.
Review MISA
Lương thưởng tốt, đồng nghiệp thân thiện, có chế độ OT rõ ràng. Nhưng thiết bị làm việc chưa tót lắm, quy trình làm việc còn khá rắc rối. (it)
Quy trình phỏng vấn không rõ ràng, hỏi lí do thì không phản hồi. (rw)
Công ty này có quy định phạt hay trừ tiền nhân viên chế độ quan liêu, sơ hở là phạt tiền nhân viên. (rw)