You'll have an opportunity in contributing to:
- Working with stakeholders to understand their needs, concerns and the environment that they operate in to define detailed requirements. Gather, organise and synthesize large amounts of information from various sources
- Effectively identify and define business needs and problems/issues to enable a feasible solution scope to be developed
- Effectively communicating requirements to stakeholders, managing conflicts, issues and changes in order to ensure that stakeholders and project team members remain in agreement on solution scope
- Contributes to the conversion of business needs into functional designs and conduct product training as needed
- Identifies and manages gaps, determining the effectiveness of proposed solutions and developing Business Requirements documents and models
- Identify the risks associated with the proposed solution as well as the risk for not implementing the solution
- Work closely with Digital Product Owner (DPO) to understand product vision, priority and road-map, clarify and manage product backlog
- Ensure the Team understand the product requirements & backlog and the product is delivered at high quality
- At least 3 years in business analysis.
- Excellent English communication (write, read, speak and listen).
- Understanding of BABOK® Knowledge Areas.
- Being knowledgeable or experienced in Agile environment, good logical thinking, analytical thinking, critical thinking and problem solving.
- Experience in working in technology enabled change programs/projects, software development is a plus.
- Having experience in developing and launching the Digital Bank products is a plus.
- Being familiar with BA toolbox i.e Jira, Confluence, PlantUML, MS Visio, etc is a plus
- Professional certificates in Business Analysis is a plus.
- Meal and parking allowance are covered by the company
- Full benefits and salary rank during probation
- Insurances as Vietnamese labor law and premium health care for you and your family without seniority compulsory
- Performance bonus up to 2 months
- 13th month salary pro-rata
- 15-day annual leave+ 3-day sick leave + 1 birthday leave + 1 Christmas leave
- SMART goals and clear career opportunities (technical seminar, conference, and career talk) - we focus on your development
- Values-driven, international working environment, and agile culture
- Overseas travel opportunities for training and working related
- Internal Hackathons and company's events (team building, coffee run, blue card...)
- Work-life balance 40-hr per week from Mon to Fri
Được thành lập vào năm 2014, Công ty Cổ phần mỹ phẩm quốc tế Thùy Dung (TDIC) đã trở thành nơi chuyên Nhập khẩu và phân phối/ Bán lẻ các sản phẩm về mỹ phẩm chính hãng tại Việt Nam.
Sau bước thành công ban đầu ở những cửa hàng nhỏ, chúng tôi đã mở rộng quy mô bằng việc phân phối cho nhiều kênh bán lẻ và chuỗi mỹ phẩm trên toàn quốc. Trải qua nhiều năm luôn đổi mình và không ngừng nâng cao chất lượng, hiện nay chúng tôi đã sở hữu một hệ thống kênh phân phối rộng khắp cả nước với nhiều thương hiệu được các tín đồ yêu thích làm đẹp tin dùng như Dear Klairs, Skin1004, Dr.G, Nature Republic, 9 Wishes,..... Không chỉ mang đến cho khách hàng những sản phẩm đảm bảo chất lượng và nguồn gốc rõ ràng, chúng tôi còn nắm bắt những thị hiếu của người tiêu dùng trẻ với để mang đến các sản phẩm hấp dẫn với nhiều công dụng vượt trội.
Với tiêu chí đầu tư vào con người, thành công của Công ty Cổ phần mỹ phẩm quốc tế Thùy Dung (TDIC) chính là bởi đội ngũ nhân viên có kiến thức chuyên môn sâu, giàu kinh nghiệm và một tinh thần đam mê nhiệt huyết với ngành mỹ phẩm. Chúng tôi tin việc tập trung vào nền tảng phát triển con người chắc chắn sẽ tạo bước tiến lớn trong thành công của khách hàng, các đối tác và thế giới mỹ phẩm mà chúng tôi phục vụ trong nhiều năm nay.