Mô tả công việc
Duties and responsibilities
- Handle contact with all media, publications and online media.
- Assist in plan and develop promotional and communications strategies via internet, GDS, media, placement of advertising as directed, printed materials and other sales & promotional tools as directed.
- Responsible for advertising and recording the media impression target for the hotel.
- Oversee management of online channels to optimize the hotels position and rate placement to drive revenues, though packages, promotions for B2C websites.
- Oversee website management to include updating of Hotel information, photography and promotions through: Hotel branded website/ Facebook/ Third party website/ Supplier websites to maximize opportunities for media impressions for local promotions/ events.
- Demonstrate effective communication in promoting hotel products & service. Develop PR strategy and specific tactics to drive PR campaigns for specific promotions, products and services.
- Maintain a media lists according to the hotel’s feeder markets – travel, consumer, business (electronic and print).
- Maintain hotel press kits with up-to-date fact sheets on hotel, senior executives, brand information, promotions.
- Utilize editorial calendars of major media to proactively contribute news. Co-ordinate media activities and releases for hotel activities and brand programs.
- Manage the tracking report of media impressions.
- Prepare a quarterly media impressions report.
- Develop presentations (speeches/power point/video interviews) for senior management (for speaking engagements, conferences, interviews, etc). Assist food & beverage department in coordinating food promotions requiring international impute eg. Chefs, sponsorships, prizes etc.
- Responsible for the placement of the hotel to maximize exposure and ROI.
- Conduct regular associate meetings to keep associates and management informed and to foster two-way communication.
Quyền lợi được hưởng
• Professional working environment.
• Entitlement to insurance as per labor law.
• In addition to the basic salary, entitlement to monthly service charges even during probationary period.
• 11 public holidays and 12 annual leave days per year.
• Tet and holiday bonuses.
• Attending employee events such as Employee Recognition Day, Mid-Autumn Festival, International Children's Day,...
Yêu cầu công việc
- Education: Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration, or a related filed
- Experience: Minimum of at least 3 years of marketing leadership experience in the hospitality industry
- Strong strategic thinking and analytical skills
- Excellent communication and interpersonal skills
- Proficiency in digital marketing tools and platforms
- Ability to manage multiple projects and meet deadlines
- Creative problem-solving abilities
- Strong leadership and team management skills
- Good adaptability
Yêu cầu hồ sơ
Ứng viên nộp hồ sơ trực tiếp trên Hotel Job hoặc gửi qua email: recruitment(a)furamavietnam.com. Nếu có bất cứ thắc mắc gì, hãy liên lạc với Ms. Thư bộ phận Nhân sự qua số 02363.847333 (Ext: 3404)
Nafoods Group là tập đoàn đa chức năng trong chuỗi giá trị nông nghiệp cạnh tranh toàn cầu được thành lập vào năm 1995. Trải qua hơn 20 năm hình thành và phát triển, đến nay Nafoods Group là một trong những doanh nghiệp hàng đầu tại Việt Nam trong lĩnh vực chế biến và xuất khẩu các sản phẩm nước ép trái cây và rau củ quả đông lạnh. Hiện nay Nafoods đang dẫn đầu Châu Á về doanh thu xuất khẩu chanh leo cô đặc, là nhà xuất khẩu sản phẩm Gấc số 1 trên thế giới và la doanh nghiệp đầu tiên tại Việt Nam chủ động được giống chanh leo sạch bệnh năng suất cao. Các sản phẩm của Nafoods được sản xuất trên dây chuyền tiên tiến, hiện đại với yêu chất lượng nghiêm ngặt theo tiêu chuẩn quốc tế như BRC, ISO 22000 : 2500, HACCP, SGF... đã chinh phục được các thị trường khó tính như Châu Âu, Châu Mỹ, Nhật Bản, Hàn Quốc, Trung Đông, Úc... Hiện nay thị trường xuất khẩu của Nafoods lên đến hơn 50 quốc gia trên thế giới với các sản phẩm chủ đạo mang thương hiệu Nafoods: Nước ép rau củ quả nguyên chất, rau củ quả đông lạnh, nước ép trái cây cô đặc.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội, bảo hiểm cao cấp 100%
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Hoạt động thiện nguyện
Lịch sử thành lập
- Nafoods Group là tập đoàn đa chức năng trong chuỗi giá trị nông nghiệp cạnh tranh toàn cầu được thành lập vào năm 1995.
Mission
Cung cấp cho thế giới các sản phẩm nông nghiệp tự nhiên, an toàn và đem lại cuộc sống tốt đẹp cho mọi người, đặc biệt là cho người nông dân.
Review Nafoods
Tuyển dụng sơ sài, đánh giá sai năng lực mỗi cá nhân.
Chính sách cty k rõ ràng, k công khai để NV biết và làm theo. Review lương k có
Tốt cho sự nghiệp ổn định (GL)