Mô tả công việc
Groom and prioritize the product backlog, ensuring that features are well- defined and ready for development.
Drive user adoption and retention strategies, ensuring that the product delivers continuous value and meets engagement goals.
Develop detailed user stories and define acceptance criteria to guide the development team.
Develop and maintain the product roadmap, incorporating customer feedback, market trends, and new opportunities to grow the product.
Collaborate with cross- functional teams (marketing, development, sales) to define product features, prioritize tasks, and ensure timely releases.
Interview and analyze end- user needs to ensure product development aligns with market demands.
Plan product releases and upgrades, ensuring smooth rollouts to users.
Lead the development of automated sales products including livestream sales, chatbot, and lead center, ensuring they align with customer needs and business goals.
Monitor product performance metrics, including user adoption, engagement, and conversion rates, and use these insights to iterate on the product.
Support key clients directly, providing hands- on advice, running pilots, and helping clients optimize their sales processes with our tools.
Yêu cầu công việc
Excellent communication and collaboration skills, with the ability to work closely with cross- functional teams and stakeholders.
Experience in advertising and marketing is a must. Candidates with hands- on experience running ads (e.g., Facebook Ads, Google Ads) or working as marketers are highly preferred.
Comfortable with multitasking, managing conflicting priorities, and working under pressure to meet deadlines
Willingness to take initiative, work in a fast- paced environment, and adapt to changing business needs.
Experience in online selling (whether for personal or professional purposes) is a plus.
Familiarity with livestream sales and social commerce is a strong advantage.
Strong understanding of Agile methodologies and the product development lifecycle.
Bachelor’s degree in Business, Marketing, IT, or related fields.
Hands- on approach: This role requires someone who is willing to get involved directly with customers, run pilots, and help them succeed with our products.
At least 1 year of experience as a Product Owner or Business Analyst. Candidates with experience in marketing, advertising, or sales, especially within the e- commerce field, are highly encouraged to apply.
Passion for product management, marketing, and social commerce.
Preferred Experience
Candidates who are enthusiastic, proactive, and willing to go the extra mile to support customers, including running pilot programs and offering advice on how to leverage the product for better sales results, will stand out.
Previous experience working with brands or retail chains and managing large- scale marketing or sales automation projects.
Experience with livestream sales or managing chatbots is a strong plus.
Hands- on experience running marketing campaigns or selling products through online channels.
Quyền lợi
Work on impactful products that shape the future of automated sales and social commerce.
Opportunities for career growth in a dynamic and fast- growing company.
A friendly, collaborative work environment.
Competitive salary and benefits.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-08 00:40:02
Công ty sữa Vinamilk - tên đầy đủ là Công ty Cổ phần Sữa Việt Nam, đây là doanh nghiệp chuyên sản xuất, kinh doanh sữa, các sản phẩm từ sữa cũng như các thiết bị máy móc liên quan về sữa tại Việt Nam. Vinamilk hiện đang là doanh nghiệp đứng đầu trong lĩnh vực sản xuất các sản phẩm từ sữa tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng bảo hiểm sức khỏe cho 100% nhân viên cũng như người thân của cán bộ thuộc cấp quản lý trong công ty.
- Bảo hiểm tư nhân cao cấp với chiết khấu cho các thành viên trong gia đình.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, teambuilding 2 lần/năm nhằm nâng cao tinh thần đoàn kết giữa các phòng ban, các cấp.
- Các hoạt động thể thao, văn nghệ, khiêu vũ và dã ngoại … tổ chức thường xuyên giúp bạn có những khoảnh khắc vui vẻ và bổ ích
- Các hoạt động nội bộ, câu lạc bộ thể thao, xã hội, gym, yoga, bơi lội…
Lịch sử thành lập
- Ngày 1976, Vinamilk được thành lập dựa trên cơ sở tiếp quản 3 nhà máy sữa do chế độ cũ để lại, gồm :Nhà máy sữa Thống Nhất (tiền thân là nhà máy Foremost); Nhà máy sữa Trường Thọ (tiền thân là nhà máy Cosuvina); Nhà máy sữa Bột Dielac (tiền thân là nhà máy sữa bột Nestle') ( Thụy Sỹ).
- Năm 1995, Vinamilk chính thức khánh thành Nhà máy sữa đầu tiên ở Hà Nội.
- Năm 2000, Vinamilk được nhà nước phong tặng Danh hiệu Anh hùng lao động thời kỳ đổi mới.
- Năm 2001, Vinamilk cũng thành lập các trung tâm tư vấn dinh dưỡng sức khoẻ trên cả nước và cho ra đời trên 30 sản phẩm mới; Vinamilk liên doanh với công ty chuyên sản xuất bột sữa nguyên kem tại New Zealand dây chuyền công suất 32,000 tấn/năm; Ngoài ra, Vinamilk còn đầu tư sang Mỹ và mở thêm nhà máy tại nhiều quốc gia, kim ngạch xuất khẩu chiếm 15% doanh thu và vẫn đang tiếp tục tăng cao.
- Năm 2016, Cột mốc đánh dấu hành trình 40 năm hình thành và phát triển của Vinamilk (1976 – 2016) để hiện thực hóa "Giấc mơ sữa Việt” và khẳng định vị thế của sữa Việt trên bản đồ ngành sữa thế giới
- Năm 2017, trở thành một trong 2000 công ty niêm yết lớn nhất thế giới và là công ty hàng tiêu dùng nhanh duy nhất của Việt Nam lọt vào danh sách này, với doanh thu và vốn hóa lần lượt là 2,1 tỷ USD và 9,1 tỷ USD
- Năm 2021, Ra mắt hệ thống trang trại Green Farm và sản phẩm cao cấp sữa tươi Vinamilk Green Farm thơm ngon, thuần khiết.
Mission
Vinamilk cam kết mang đến cho cộng đồng nguồn dinh dưỡng và chất lượng cao cấp hàng đầu bằng chính sự trân trọng, tình yêu và trách nhiệm cao của mình với cuộc sống con người và xã hội.
Review VinaMilk
Tốt(GL)
Rất ổn nha 5 sao tuyệt vời(IT)
Mọi người rất oke, môi trường oke, học hỏi được nhiều nhất là TTS mới ra trường. Mỗi tội lương không được cao(rv)