Mô tả công việc
- HR:
Recruitment & Training
- In charge of the entire recruitment process from job advertising, screening, shortlisting, interviewing, reference checking to offering;
- Host on-boarding process for new comers;
- Facilitate training activities; record training database.
C&B:
- Maintain & always keep up-to-date the Personnel database and employees information;
- Handle document processing for personnel changes in the company upon request (promotion, termination, transfer, salary adjustment, disciplinary measure…);
- Update and control the annual leaves complying with leave application procedure;
- Control employees time sheets/attendance and reconcile with payroll;
- Process procedures of sickness, maternity, convalescence on EFY system.
Employee engagement:
- Coordinate company events:staff birthday party, best employee of the month, teambuilding activities, health checkup, staff party…
- Develop an open, fair, supportive culture by encouraging positive thinking
2. Admin tasks:
- Prepare annual HRl reports;
- Assist in all administrative duties;
- Other duties as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Service charge bonus payable on monthly basic;
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance, 24/7 accident insurance paid;
- 1 annual leave per month, Saturday and Sunday off;
- Duty meal and motorbike parking provided;
- Opportunities for learning and development.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's Degree (B.A.) or equivalent; major in Foreign Languages, Business Administration………. is preferable
- At least 1 year experience in Administrative and Human Resources position;
- English requirement: Excellence communicative English (both verbal & written);
- High level of IT skills: Powerpoint, Excel, Word, Canva;
- Good communication skill, truthful, cheerful, open-minded, positive thinking;
- Good management and organization skill, time management skill;
- Predict and problem-solving skills.
- Hardworking, eager to learn;
- Clever, ability to work independently;
- Moral qualities: honesty;
- Clever and subtle communication.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV online or contact HR Departmant: 0243 934 0888 (ext 3042)
Thành lập từ năm 2010, Công ty Cổ phần Tập đoàn ASG (ASG) hiện hoạt động kinh doanh trong 3 lĩnh vực: dịch vụ Logistics, dịch vụ Hàng không sân bay, đầu tư Hạ tầng và phát triển Khu công nghiệp. Với nền tảng vững mạnh trong lĩnh vực Logistics hàng không, một trong những doanh nghiệp tiên phong với mô hình “Kho hàng không kéo dài” tại Việt Nam, Tập đoàn ASG đã thiết lập và vận hành mạng lưới kinh doanh giá trị với trung tâm Logistics tại các cảng hàng không quốc tế, các khu công nghiệp lớn và thành phố trọng điểm trên cả nước. Tới nay, Tập đoàn ASG đã có những bước phát triển vượt bậc, xây dựng nên thành quả đáng trân trọng với 23 công ty thành viên, hơn 2.000 cán bộ nhân viên, chuỗi các trung tâm dịch vụ hoạt động trải dài trên cả ba miền Bắc, Trung, Nam; là đối tác uy tín, tin cậy của các Nhà sản xuất công nghệ cao, các hãng hàng không quốc tế, các hãng vận chuyển lớn trên thế giới tại Việt Nam.