• Educate and promote the Melia Vinpearl Hotels products to the B2B Travel Partners to increase sales and brand recognition.
• Participate with travel industry partners such as Tour Operator, Airlines, Corporates, Tourism Boards, Travel Agency Organizations and consortia and make strategic recommendations to maximize performance.
• Organize promotional activities to position Melia Vinpearl Hotels brand and value proposition.
• Focus on Key Account Management approach.
• Ensure the execution of the sales actions signed in the marketing agreements with Tour Operators.
• Develop new accounts strategy and business opportunities.
• Research and project market trends and competitive studies, ensuring that property action plans reflect relevant actions.
• Ensure all B2B accounts are aware and promoted the benefits of MeliaPRO with the objective to increase membership.
• Ensure that all strategies with assigned portfolio of accounts remain robust and relevant to changing market conditions.University degree preferable or equivalent experience
Native Vietnamese
Good written and spoken English
Strong knowledge of local businesses and business trends required Strong negotiation
Minimum of 2 years of experience in a similar position with proven track records- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance, unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- 13th month salary, and holidays.
Thành lập từ năm 2010, Công ty Cổ phần Tập đoàn ASG (ASG) hiện hoạt động kinh doanh trong 3 lĩnh vực: dịch vụ Logistics, dịch vụ Hàng không sân bay, đầu tư Hạ tầng và phát triển Khu công nghiệp. Với nền tảng vững mạnh trong lĩnh vực Logistics hàng không, một trong những doanh nghiệp tiên phong với mô hình “Kho hàng không kéo dài” tại Việt Nam, Tập đoàn ASG đã thiết lập và vận hành mạng lưới kinh doanh giá trị với trung tâm Logistics tại các cảng hàng không quốc tế, các khu công nghiệp lớn và thành phố trọng điểm trên cả nước. Tới nay, Tập đoàn ASG đã có những bước phát triển vượt bậc, xây dựng nên thành quả đáng trân trọng với 23 công ty thành viên, hơn 2.000 cán bộ nhân viên, chuỗi các trung tâm dịch vụ hoạt động trải dài trên cả ba miền Bắc, Trung, Nam; là đối tác uy tín, tin cậy của các Nhà sản xuất công nghệ cao, các hãng hàng không quốc tế, các hãng vận chuyển lớn trên thế giới tại Việt Nam.