Mô tả công việc
• Delegate to and supervise all Managerial staff within the Department and assist them in preparing work schedules.
• Conform to and enforce policies and procedures & rules and regulations as laid down by Mikazuki Hotel in order to achieve the highest levels of uniformity and guest service.
• Performs special duties as required by Executive Housekeeper
• Handle and resolve all guest queries and complaints in an efficient manner and to establish an amicable relationship with all clients, customers and guests of the hotel when HOD absence.
• Responsible to ensure that all stock/linen levels and usage are effectively and cost efficiently controlled.
• Other duties assigned by Line Manager
• Details will be discussed during interview.
Quyền lợi được hưởng
• Good opportunity for learning and development
• 12 annual leaves, 8 days off per month
• Duty meal, uniform provided by Company
• Insurances as per law
• Accident Insurances 24/7
• Dormitory for staff (terms and conditions applied)
• Great change to discover internal and external training programs
• Other benefits will be shared in the interview
Yêu cầu công việc
• Fluent English communication
• Hard-working | Active | Enthusiastic
• At least 2 years experience preferably in a hotel of similar size and complexity and including supervisory experience.
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0984842200
Thành lập từ năm 2010, Công ty Cổ phần Tập đoàn ASG (ASG) hiện hoạt động kinh doanh trong 3 lĩnh vực: dịch vụ Logistics, dịch vụ Hàng không sân bay, đầu tư Hạ tầng và phát triển Khu công nghiệp. Với nền tảng vững mạnh trong lĩnh vực Logistics hàng không, một trong những doanh nghiệp tiên phong với mô hình “Kho hàng không kéo dài” tại Việt Nam, Tập đoàn ASG đã thiết lập và vận hành mạng lưới kinh doanh giá trị với trung tâm Logistics tại các cảng hàng không quốc tế, các khu công nghiệp lớn và thành phố trọng điểm trên cả nước. Tới nay, Tập đoàn ASG đã có những bước phát triển vượt bậc, xây dựng nên thành quả đáng trân trọng với 23 công ty thành viên, hơn 2.000 cán bộ nhân viên, chuỗi các trung tâm dịch vụ hoạt động trải dài trên cả ba miền Bắc, Trung, Nam; là đối tác uy tín, tin cậy của các Nhà sản xuất công nghệ cao, các hãng hàng không quốc tế, các hãng vận chuyển lớn trên thế giới tại Việt Nam.