Mô tả công việc
• Check room occupancy and room rate public every day. Depend on the hotel allotment status, adjust pricing, promotion…to be suitable and to attract more bookings and increasing revenue
• Coordinate with the Accounting department to successfully collect advance bookings from guests. Sending payment information for accountant department.
• Update room availability, promotion, price for different period. Compare with other hotel competitor in this area to know about booking trending, price applied. Manage the OTA extranet system to make sure hotel photos, descriptions, facilities, room categories, room rate and promotion run properly.
• Solve urgent issue due to coming reservation, guest request
• Response email/ task provided from leader/ senior position
• Coordinate with Reservation, FO team for arrival list, follow booking status, request from OTA
• Handle all issue related to OTA booking: guest messages, feedback, complaint, requirements…
• Reply all customer email, consult our hotel service such as: transfer service, Spa service, tour/ excursion, restaurant... to maximise revenue
• Note and book service for the customer upon request.
• Arrange room with direct extension booking
• Communicate with OTA manager like Agoda, Booking.com, Expedia…to update new promotion, strategy, rate disparity
• Reading report: Reservation booked, Arrival guest, cancellation/ no show booking…, import report on request
• Work in line with business requirements
• Other duties as assigned
b. Những trách nhiệm khác / Other duties and reponsibilities
• Strictly comply with the regulations and procedures for Fire Prevention and Emergency Situations of the Company/Hotel
• Strictly implement working procedures and policies of the Company/Hotel
• Fully participate in meetings and training programs required by the Hotel Board of Directors.
• Come to work fully and on time according to the assigned work schedule
• Maintain standards of appearance, personal hygiene and uniform during work hours
• Perform other tasks directed and assigned by the Hotel Board of Directors and Head of Department.
Quyền lợi được hưởng
Bảo hiểm theo quy định
Du lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Chế độ nghỉ phép
Có cơ hội phát triển & thăng tiến
Yêu cầu công việc
1. Trình độ học vấn / Qualification and Education
• Bachelor Degree of Business Administration or Hospitality Management
2. Kiến thức và kỹ năng / Knowledge and Skills
• Vietnamese - Excellent level, written & spoken
• English - Good level, written & spoken
• Proficiency in Microsoft Office software: Word and Excel, PowerPoint
• Good communication and negotitation skill
• Presentation skill
3. Kinh nghiệm công tác / Professional Experience
• 02 years in hotels/resorts in the same position or 3 years in the position of Assistant Sales Manager
Yêu cầu hồ sơ
Thành lập từ năm 2010, Công ty Cổ phần Tập đoàn ASG (ASG) hiện hoạt động kinh doanh trong 3 lĩnh vực: dịch vụ Logistics, dịch vụ Hàng không sân bay, đầu tư Hạ tầng và phát triển Khu công nghiệp. Với nền tảng vững mạnh trong lĩnh vực Logistics hàng không, một trong những doanh nghiệp tiên phong với mô hình “Kho hàng không kéo dài” tại Việt Nam, Tập đoàn ASG đã thiết lập và vận hành mạng lưới kinh doanh giá trị với trung tâm Logistics tại các cảng hàng không quốc tế, các khu công nghiệp lớn và thành phố trọng điểm trên cả nước. Tới nay, Tập đoàn ASG đã có những bước phát triển vượt bậc, xây dựng nên thành quả đáng trân trọng với 23 công ty thành viên, hơn 2.000 cán bộ nhân viên, chuỗi các trung tâm dịch vụ hoạt động trải dài trên cả ba miền Bắc, Trung, Nam; là đối tác uy tín, tin cậy của các Nhà sản xuất công nghệ cao, các hãng hàng không quốc tế, các hãng vận chuyển lớn trên thế giới tại Việt Nam.