Mô tả công việc
We are hiring a full time Chinese speaking position for Chinese Business Services at EY Vietnam, Hanoi office.
Assistant Director - Chinese Business Services - EY Hanoi Office
Your key responsibilities
• Plan and execute audit, tax, or other advisory engagements involving Chinese speaking clients.
• Manage Chinese client accounts including managing client's relationship, requirements, meetings etc.
• Develop and execute business development strategies for the Chinese market.
Yêu cầu công việc
Experience and skills requirements
• Having fluent spoken and written Chinese and ability to document work paper in English
• Knowledge or background of accounting and auditing
• A minimum of three years of working experience with Chinese companies or CPA firms
• Strong organizational, time management skills and effective communication skills
Qualification requirements
• Relevant qualification in Finance, Economics, Accounting or Marketing with one of the relevant majors preferred.
• MBA, ACCA, CPA or equivalent designation would be an added advantage.
What working at EY offers
• Support and coaching from colleague network and management level
• Opportunities to develop new skills and progress your career
• The freedom and flexibility to handle your role in a way that's suitable for you
About EY
As a global leader in assurance, tax, strategy and transaction, consulting services, we hire and develop the most passionate people in their field to help build a better working world. This starts with a culture that believes in giving you the training, opportunities and creative freedom to make things better. So that whenever you join, however long you stay, the exceptional EY experience lasts a lifetime.
If you can confidently demonstrate that you meet the criteria above, please contact us as soon as possible.
Only shortlisted applicants will be invited to attend evaluation rounds. Please check your email regularly for updates.
The exceptional EY experience. It's yours to build.
EY
Building a better working world
Quyền lợi được hưởng
Negotiable & attractive salary
Giải thưởng
Professional, dynamic working environment
Khác
Clear career path and promotion opportunities. Education Sponsorship and Oversea Travel
Thành lập từ năm 2010, Công ty Cổ phần Tập đoàn ASG (ASG) hiện hoạt động kinh doanh trong 3 lĩnh vực: dịch vụ Logistics, dịch vụ Hàng không sân bay, đầu tư Hạ tầng và phát triển Khu công nghiệp. Với nền tảng vững mạnh trong lĩnh vực Logistics hàng không, một trong những doanh nghiệp tiên phong với mô hình “Kho hàng không kéo dài” tại Việt Nam, Tập đoàn ASG đã thiết lập và vận hành mạng lưới kinh doanh giá trị với trung tâm Logistics tại các cảng hàng không quốc tế, các khu công nghiệp lớn và thành phố trọng điểm trên cả nước. Tới nay, Tập đoàn ASG đã có những bước phát triển vượt bậc, xây dựng nên thành quả đáng trân trọng với 23 công ty thành viên, hơn 2.000 cán bộ nhân viên, chuỗi các trung tâm dịch vụ hoạt động trải dài trên cả ba miền Bắc, Trung, Nam; là đối tác uy tín, tin cậy của các Nhà sản xuất công nghệ cao, các hãng hàng không quốc tế, các hãng vận chuyển lớn trên thế giới tại Việt Nam.