Mô tả công việc
But we're not satisfied as we embark on the next leg of our journey to deliver 100 million credit lines to consumers in our markets. Although this goal is ambitious, we truly believe that by harnessing the power of AI & Big Data we can deliver financial access at an unprecedented scale.
How you will make an impact in this role:
We are partnering with banks that are embracing changes toward digital banking - Credit Card Partnership. These changes are exciting but complex, and we are looking for team members who are motivated by big challenges and are ready to dive headlong into helping us grapple with complexity, build solutions, and turn our visions into a reality. Join us, if you have the talent and desire to deliver financial access for all by advancing data science and technology.
As a Customer Service Manager - Credit Card Partnership at Trusting Social, you will have the ultimate responsibility for decision-making and prioritization for driving customer service strategy, and innovative solutions, and lead our customer service team in delivering world-class support that delights our customers & partners, and sets us apart from the competition
The Customer Service Lead - Credit Card Partnership will report to the Manager of Operation
What you will do
- Develop and implement customer service strategies that align with our company's mission and values
- Hire, train, and manage a team of customer service representatives, fostering a culture of empathy, responsiveness, and going above and beyond for customers
- Set clear performance goals and metrics for the team, tracking progress and identifying areas for improvement
- Monitor customer interactions across all channels (phone, email, chat, social media) to ensure high-quality service and prompt issue resolution
- Empower the team to make decisions and take ownership of customer issues, providing guidance and support as needed
- Analyze customer feedback and service metrics to identify trends, improvement opportunities, and training needs
- Collaborate with other departments (product, marketing, engineering) to share customer insights and drive customer-focused improvements
- Develop and maintain a knowledge base of product information, policies, processes, and best practices to enable the team to provide accurate, consistent support
- Keep abreast of industry best practices and emerging technologies then apply them to enhance the customer service experience continuously
- Serve as the escalation point for complex customer issues, using strong problem-solving skills and diplomacy to find win-win resolutions
Yêu cầu công việc
- 5+ years of customer service experience, with 2+ years in a leadership role in banking and/or consumer finance
- Proven track record of building and leading high-performing customer service teams
- Deep understanding of customer service best practices and metrics
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to build rapport and defuse tense situations
- Strong analytical and problem-solving skills, with the ability to think strategically
- Proficient in customer service technologies (e.g., CRM, helpdesk, chat, phone systems)
- Bachelor's degree in business, communications, or a related field (or equivalent experience)
Quyền lợi được hưởng
Comprehensive health care coverage for you and your dependents
Căn-tin
Onsite lunch with multiple options, including vegetarian
Unlimited free coffee, tea, snacks, and fruit to keep you energized
Khác
Generous leave policies, including annual leave, sick leave, and flexible work hours
All employees have access to Udemy, offering endless opportunities for skill development
Grab for work allowance
13th-month salary and performance bonus
BTP Holdings được thành lập và kế thừa trên nền tảng của một Công ty quy mô ban đầu chỉ với 50 người được thành lập từ năm 2001. Trải qua hơn 20 năm hình thành và phát triển, BTP Holdings đã có những bước chuyển mình đáng kể góp một phần không nhỏ nâng cao chất lượng cuộc sống và chăm sóc sức khoẻ người Việt.
Ngay từ những ngày đầu mới thành lập, BTP Holdings đã xác định mục tiêu trở thành một Tập đoàn sản xuất – kinh doanh thương mại trong nước và quốc tế, tư vấn đầu tư nước ngoài và dịch vụ marketing chuyên nghiệp. Với sự đa dạng trong mô hình kinh doanh, hiện BTP Holdings đang quản trị và phát triển các nhãn hàng và các thương hiệu nổi tiếng tại thị trường Việt Nam trọng tâm về các ngành:
- Thiết bị chăm sóc sức khỏe
- Đồ gia dụng, sản phẩm tiện ích gia đình
- Đồ nội thất cao cấp
- Tư vấn đầu tư nước ngoài
- Dịch vụ marketing
Review BÁCH TƯỜNG PHÁT
Ở đây hầu như là các bạn trẻ 99,2k, các anh chị quản lý tính cũng thoải mái, teen không kém (rv)
Môi trường không quá trẻ nhưng với genZ chúng em vẫn cảm thấy phù hợp vì học hỏi được từ phía anh chị (rv)