Việc làm MIAN GROUP

Cập nhật 03/10/2024 16:21
Tìm thấy 16 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Minh Anh (MIAN GROUP)
HR/GA Specialist
MIAN GROUP
159 việc làm 11 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
The Opportunity
ANDPAD Vietnam is seeking a detail-oriented and experienced HR/GA Specialist, who will be responsible for day to day administration of HR policies and procedures as well as support of all HR initiatives in accordance with corporate guidelines and local laws. This role requires a strong understanding of HR practices, excellent organizational skills, and the ability to maintain confidentiality and professionalism.
Job Scope
Compensation & Benefits:
Oversee the end-to-end process of employee compensation and benefits
Provide timely and accurate calculation of payroll, allowances, and working information for employees
Conduct follow-ups on contract renewals and oversee the management of employment contracts, ensuring strict adherence to applicable laws and company policies
Conduct advanced benchmarking and data analysis to maintain competitive and equitable compensation structures
Develop detailed compensation and benefits reports and present strategic recommendations to management
General Affairs:
Maintain and update employee records, ensuring accuracy and confidentiality
Utilize HR internal systems to manage employee data effectively and analyze employee data for reporting purposes
Develop and maintain HR policies and procedures in compliance with legal requirements
Design and implement initiatives to enhance employee engagement and satisfaction
Collaborate with cross-functional teams to organize events and activities that foster a positive work environment
Manage office supplies and equipment, including ordering and restocking
Develop and carry out an efficient documentation and filing system
Prepare administrative documents, obtain necessary approvals from management, and file documents appropriately
Process purchase orders for the office
Assist in scheduling various meetings and employee programs/events in compliance with company needs
Perform other related duties as assignedBachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field
Minimum of 2 years of experience in HR with a strong focus on C&B
Good interpersonal and communication skills
Strong knowledge of HR policies and practices
Understanding of local governmental policies, regulations, and labor laws
Proficiency in English communication (both verbal and written)
Japanese is a big plusCompetitive salary package, including full insurance coverage. Annual performance review: twice/ year
13th-month salary Bonus
Remote/ Hybrid working
18 days of leave: 12 days of annual leave, 6 days of New Year Leave
Premium Healthcare Insurance Package starting from day one
Annual Health Check-up
Excellent career development opportunities, with exposure to and experience in the latest technologies
Patents and Inventions bonus
Company trip, Year-End Party, Gifts for Tet/ Holidays
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Mian Group là tổng công ty của các công ty như công ty Sơn Hà Nội, công ty may Mian Apparel, chuỗi nghỉ dưỡng Amiana, các khối BĐS, và thương hiệu thời trang cao cấp AMM,...

Chuỗi cửa hàng thời trang AMM cung cấp các sản phẩm thời trang cao cấp hằng ngày có tính ứng dụng cao, với các cửa hàng tại vị trí trung tâm của Hà Nội và Sài Gòn, cùng các trung tâm thương mại lớn như Vincom và AEON Mall. AMM được thành lập bởi Main Retailing, trực thuộc Mian Group, một tập đoàn đã có 23 năm phát triển trong ngành may mặc quốc tế.

Những nghề phổ biến tại MIAN GROUP

Bạn làm việc tại MIAN GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MIAN GROUP

MIAN GROUP

Click để đánh giá